Κεφάλαιο 1ο: Το πρώτο ξύπνημα

21 0 0
                                    


Ξημερωσε ειναι 7 η ωρα το πρωι εχω την εσθηση οτι κατι πρεπει να κανω αλλα δεν μπορω να θημηθω δεν μου ερχεται τιποτα στο μυαλο, χμμ.. τελος παντον θα ακουσω λιγο μουσικη και θα σικωθω λιγο αργοτερα.

Τελικα αποκοιμηθυκα η ωρα ειναι ειδη 10 το πρωι ολοι λοιπουν απο το σπιτι τα αδελφια μου ειναι στο σχολειο και η γονεις μου ειναι στην δουλεια ας σικοθω λοιπον απο το κρεβατι να κανω κατι να περασει και η ωρα.

Σκεφτομαι μολις τελειωσω να παω καμια βολτα στο παρκο να παρω λιγο αερα, απλα νοιοθω απο το πρωι οτι κατι εχω να κανω κατι μου λειπη σαν να εχω ενα κενο απο το παρελθον μου, ισως ειναι απλα κιημα της φαντασιας μου.

Οταν γυρισα απο το παρκο μεσα σε λιγα λεπτα εφτασαν και τα αδερφια μου στο σπιτι γυρισαν απο το σχολειο.

Μου λεει ο Zachary ο μικρος μου αδελφος ο οποιος ειναι 15 χρωνον οτι σημερα, ειχαν πολλα να κανουν μαλιστα ειρθε και ενα νεο παιδι στην ταξη τους ενα κοριτσι, φενοταν πολυ χαρουμενος και οπως το κοβω μαλλον του αρεσει.Ο αλλος μου ο αδερφος ο Michael ο οποιος ειναι 17 χρωνον μου ειπε οτι σημερα ενα παιδι τον χτηπησε και τον κοροιδεψε επειδη ειναι πολυ αδυναμος και στην γυμναστικη δεν τα παει πολυ καλα.Εγω του ειπα οτι καποια μερα θα γινει το ποιο δυνατο παιδι σε ολο το σχολειο και μου ειπε «ευχαριστω» που τον ενθαρινα.

Μολις τωρα ειρθε και η μητερα μου απο την δουλεια και μου ειπε οτι εχει πολυ καλα νεα να μας πει, απλα θελει να μας το πει οταν γυρισει και ο πατερας μου απο την δουλεια.Ειμαι σε ανυπομονισια θελω να μαθω τι εχει να μας πει.Ειρθε σπιτι τελικα και ο πατερας μου, εκανε ενα μπανιο και καθησαμε να φαμε το μεσσιμεριανο.Σημερα η μητερα μου εφτιαξε μια πολυ ωραια μακαροναδα με μια πολυ ωραια σαλτσα.Καθως τρωγαμε η μητερα μου μας ανακοινωσε οτι 18 Νοεμβριου ερχεται η αδελφη μου να μας δει, ερχεται απο το λονδινο για μερικες μερες επειδη της εδωσαν αδεια απο την δουλεια δυο βδομαδες και επειδη εχουμε να την δουμε σχεδον εναν χρονο.

Χαρηκαμε ολοι τοσο πολυ που σκεφτικαμε να οργανοσουμε ενα παρτυ για χαρη της και να καλεσουμε ολους τους γνωστους μας που την ξερουν απο μωρακι.Η αδελφη μου ειναι δυο χρονια μικροτερη μου δηλαδη 21 χρωνον και εγω ειμαι 23 αλλα τον ιανουαριο σε μερικους μηνες δηλαδη θα γινω 24.

Το ονομα της αδελφης μου ειναι Natally και πριν απο εναν περιπου χρονο στις 1 Ιανουαριου εφυγε στο λονδινο για δουλεια, εκει εχουμε καποιους πολυ κοντινους οικογενειακους φιλους και πηγε εκει, απο οσο ξερω της αρεσει πολυ εκει και μαλιστα εχει γνωρισει και ενα αγορι το οποιο ειναι ενα χρονο μεγαλητερος της ο George και απο οσα μου εχει μιλισει γιαυτον τερειαζουν πολυ.Τα χρονια εχουν περασει τοσο γρηγωρα που δεν καταλαβα ποτε μεγαλωσαμε τοσο πολυ.

Το ονομα της μητερας μου ειναι Isabelle καταγεται απο αριστοκρατικη οικογενεια απο την ρωσια, οι γονεις της γιαγιας της ηταν αριστοκρατορες στην γερμανια αλλα καταγονταν απο την ρωσσια και ετσι οταν ξεσπασε ο Πρωτος παγκοσμιος πολεμος ανανγκαστικαν να φυγουν απο την χωρα και να επιστρεψουν στην ρωσσια, βεβαια εχασαν ολοι την περιουσια τους και απλα προσπαθουσαν να τα βγαλουν περα με τα αναγκαια.

Τωρα η μητερα μου δουλευει σε ενα νοσοκομοιο εδω στην Γερμανια και σιγκεκριμενα στην Νυρεμβεργη.

Το ονομα του πατερα μου ειναι Ramaz καταγεται απο μια φτωχικη οικογενεια απο την Ρωσια και ειναι μεγαλομενος εκει, οταν γνωρισε την μητερα μου σε ενα παρτυ νεον και ερωτευτικαν αποφασισαν να φυγουν στην ελλαδα για να ζησουν.Εκει γεννηθηκαμε ολοι δηλαδη και τα τεσσερα μας και το 2015 φυγαμε στην Γερμανια λογο οικονομικων δυσκολιων.Τωρα ο πατερας μου εχει μια μεγαλη φιρμα που φτειαχνη κηπους και ειναι μια δουλεια που του αρεσε παντα...

#Αν σας αρέσει η ιστορία πατήστε στο αστερακι και αν θέλετε κάτι να αλλάξω στον τροπο που αφηγουμε σχολειαστε ώστε να γίνει ποιο ευχάριστη η ιστορία :)))
#Ευχαριστω...

To The Last Star And BackWhere stories live. Discover now