√Хэсэг-8√

3.4K 252 3
                                    

                ∆Artificial and Real Love∆

Тэхён-й талаас
Мэдээж түүнд ойртохыг хүсэж байгаа ч саад бэрхшээлийг давж чадах эсэхдээ эргэлзэх шиг. Ким Тэхён чи ч зориггүй хүн юм
Түүнд ойртох түмэн боломж байхад чиний зориг л дутаж байна!!!

Гэртээ орж ирэн эцэг эхдээ ирснээ хэлчихээд өрөө рүүгээ явлаа. Минжэг өөрөөсөө хол байлгавал түүнд ямар нэгэн муу зүйл тохиолдохгүй. Би түүнийг хамгаалахыг хүсэж байх шиг байна..!
Хувцасаа солин бичгийн ширээний ард сууж байтал утас дуугарах нь тэр. Харвал Хусог байв.

Хусог-: Чи өнөөдөр яасан бэ? Дахиад тэд үү??!

Би-: Тийм. Гэхдээ учраа олчих шиг боллоо.

Хусог-: За тийм бол ашгүй. Гурав хоногийн дараа "Сүнсний баяр" болох нь. Чи орно биз?

Би-: Би хэрэггүй биздээ.

Хусог-: Манай бүлгэм бүх үйл ажиллагаанд идэвхитэй оролцдог, тиймээс чи орох ёстой. Чи цус сорогч болно шүү.

Би-: Заза, тасаллаа...

Одоо гэрт санаа зовох асуудал нэгээр ч гэсэн багассан нь сүй тавилтыг цуцалсан. Чанёол, Кёнин хоёрыг тэд хүлээн зөвшөөрсөн..

Хаалга дуугаран урилгагүй зочин орж ирсэн нь эгч байв.

Би-: Хүний өрөөнд битгий дураараа орж бай гэж хэлдэг биздээ!!

Эгч-: Чи ч сайн юмаа. Замдаа тааралдсан хэн нэгнийг хөтөлж орж ирээд бүгдийг цуцалчихдаг.

Би-: Таньд хамаагүй зүйл байх шүү.

Эгч-: Тэр охин хэн юм? Замаар явж байсан жирийн ядуу охин байсан уу хаха?!

Эгчийг ингэж хэлэхэд дотор минь гал дүрэлзэн асаж буй мэт би дэлбэртлээ ууралхыг хүссэн ч тэвчин

Би-: Миний тэнд ярьсан бүгд үнэн. Болов уу? Одоо гар!!

Эгч-: Ханн. Чи амьдралыг битгий хялбараар харж бай!!

Толгой өвдчихлөө... Бодлууд минь үл цэгцрэнэ... Түүний тухай бодлууд хаа сайгүй...

Минжэ-н талаас

Түүний хэлсэн үгс эргэлдэх боловч бас өнөөх баяр ч мөн эргэлдэнэ.. Би юу өмсөх хэрэгтэй юм бол? Ахх, ормооргүй байхад чинь.,?!

Сургууль дээр ирэн бусдад жичлүүлэх хэдий ч бүгдэд одоо дассан бололтой тэднийг үл тоон харцаа бууруулан явна. Сургууль доторо надтай ярилцчих хүн огт алга. Бүр ангид ч тэр. Зөвхөн миний л очдог газар надтай ярилцдаг хоёр л хүн ирдэг. Магадгүй.., тэд надтай сургууль дээр ярилцаж байгааг харвал тэд мөн адил над шиг байдалд орох болов уу? Гэхдээ тэд чинь дээгүүр ордог хүмүүс шүүдээ....,

[COMPLETE] Artificial and Real LoveOnde histórias criam vida. Descubra agora