" Nechápu proč jim to pořád nechceš říct Gerarde " zavrčel jsem na svého přítele. " Jsme spolu už rok a půl a naši přátelé pořád neví, že jsme spolu" abych byl přesnější neví to naši spoluhráči v kapele. " Řekneme jim to někdy jindy Frankie" ,to říkáš pořád, "jen ne dnes. Dneska je velká noc" usmál se na mě a začal se líčit. "Jasně budeme hrát tu pitomou písničku nic víc" byl jsem naštvaný a potřeboval jsem se uklidnit, proto jsem vzal kytaru a hrál různé melodie. " No, když myslíš Frankie, když myslíš" zašeptal a myslel si, že ho neslyším. Za pár minut jsme se už všichni chystali na vystoupení a někdo zase hledal svoje paličky. Já toho Boba snad zabiju. Když konečně měli všichni svoje věci, vstoupili jsme na pódium, zhruba tam před sto lidi. Doufám, že naše kapela někdy prorazí. Zatím hrajeme jen v prťavých klubech jako je tenhle. Hned u prvního tónu jsem cítil jak mi krev vře v žílách a začal jsem sebou nekontrolovatelně škubat. Během pár vteřin jsem ležel na zemi a odpoutal tak pozornost diváků od zpěváka. Dnes vypadal přímo božsky. Černé oční stíny doplnily červené a k nim měl i stejně rudou kravatu. Někdy v půlce písně Thank You Fro The Venom jsem mu dal malou pusu na tvář. Nemohl jsem vydržet se na něj jen díval. Publikum (především dívky) začalo vyšilovat. Nevnímal jsem to, byl jsem moc soustředěný na kytaru a Geeho. Když se koncert blížil ke konci napadlo mě, že jsme nehráli tu pitomost na kterou se Gerard nejvíce těšil. " Tak lidi tohle byla původně poslední písnička, ale máme pro vás ještě jednu," Jako by mi četl myšlenky sakra. " je to pro nejdůležitějšího člověka v mým životě. Bez něj bych byl nic a od to moc dobře ví." Nachystali jsme se a on nám pokynul rukou, abychom začali hrát. Ve stejnou chvíli se ozval zvuk kytary a zpěv. Ale tohle nebyly slova, která Gerard zpíval na zkouškách. Tohle bylo něco jiného.
He calls the mansion not a house but a tomb.
He's always choking from the stench and the fume.
The wedding party all collapsed in the room.
So send my resignation to the bride and the groom.
Let's go down!
Zněl tak nádherně. Je možné se zamilovat do něčího hlasu, tak strašně moc. Celou dobu upíral zrak do diváku a ani jednou se neotočil.
He's always looking at men
Down by the pool.
He doesn't have many friends.
As they are
Face down and bloated snap a shot with the lens.
Najednou z ničeho nic ke mně přiskočil a klekl si na jedno koleno. Jeho slova mi doslova vyrazila dech.
If you marry me,
Would you bury me?
Would you carry me to the end?
Upřeně se mi díval do očí a já se zmohl jen na to, abych na něj zíral s otevřenou pusou. Stejně rychle jako ke mně přišel, tak i odešel. Uvědomil jsem si, že nějaká část textu zůstala stejná a že bych ji měl zpívat, ale nemohl jsem se ani hnout. Ray to zazpíval za mě. Opravdu mě právě teď požádal o ruku?? Cože?!?!
(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
ČTEŠ
To The End
RandomNa tohle myslím pokaždé, když slyším To The End od MCR. Doufám, že se vám to bude líbit.