Byl jako každý normální den 26.8.1998, na okraji města Virgin, nemocnice Said.
Na pokoji č. 6 ležela paní Jonesová .Všichni čekali na ten okamžik narození dvojčat.Až přišel ten pravý čas, narodily se dvě holčičky.Emily a Samantha.Po půl hodině přišla doktorka za panem Jonesem a řekla mu velmi nešťastnou zprávu, kterou nikdo nečekal.Maminka dvojčátek při porodu zemřela.Pro všechny to byl velký šok, obzvlášť pro jejího manžela.
O 15 let později
„Tati?“, ptá se Emily.
„Ano zlatíčko?“
„Ve škole nás informovali o nějakém 3 denním výletě do Benátek, moc rády bychom tam se Sam jely..“
„Kolik by to tak stálo?“, ptá se otec.
„2 500 na jednu osobu“, odpovídá Em.
„Tolik peněz nemáme, ale můžeme si něco půjčit od tety Briany.Jen pod jednou podmínkou.Přestanete se hádat se Samanthou, jasný?“
„Ano tatínku, slibuji.Že ano Sam?“
„Jistě to ti zaručuji“ odpovídá.
Za týden už si holky radostně balily věci na výlet.Těšily se tam víc než kdy předtím.Po dlouhé době čekání autobus konečně vyjel od místa školy a hurá na výlet.Až dorazili do Benátek, přemístili se do hotelu Prinkton.Jelikož tam byly i jiné školy z celého světa, tak se všichni na sebe mačkali jako sardinky.Což jak víte sami není moc příjemné.Pokoje byly po 5 a tak se hoky večer rozhodly shlédnout horor.Sam měla takový divný pocit, že se něco stane.Ale nechtěla, aby si ostatní mysleli, že je srab.Po filmu se chtělo Emily na wc, Sam řekla, že půjde s ní, ale Em na ni zakřičela, že to zvládne sama.Uběhlo už 20 minut a Em nikde.Samantha začala mít o svou sestru strach. Chtěla ještě chvíli počkat, ale už to nevydržela a utíkala za paní učitelkou, že nemůže najít své dvojče a myslí si, že ji někdo unesl.Paní učitelka se zděsila a ihned to šla nahlásit na recepci a ti pak volali na policii.Zároveň ji a ostatní holky na pokoji okřikla, jaktože ještě nespí.Pak se nemáme divit, že se po hotelu potulují nějací pedofilové.Sam se rozbrečela a v tu najednou ji někdo zaklepal na rameno.Otočila se, ale nikdo nikde.Tak se vrátila zpátky do pokoje a šla si lehnout.Ráno se probudila a na ruce měla krvavý obtisk s nápisem „Pomoc“ …
ČTEŠ
Nezvěstná - 1.část
Teen FictionDvojčata Emily a Samantha se vydaly se třídou na školní výlet do Benátek.Emily byla unesena a tímhle teprve začíná celý příběh.