1.Odlet

150 6 2
                                    

Elis: Tak co jak se těšíš do New Yorku???
Já: Hrozně moc, máš už zbaleno????
Elis: Jo mám a ty???
Já: Taky ( usmála jsem se )

Když jsme se zbalili tak jsme se šli dívat na film. Do odletu nám zbývalo ještě 5 hodin. Hrozně rychle to uteklo a my už jeli s mojí mamkou v autě na letiště. Celou cestu nám vyprávěla o svém letu do New Yorku, doufám že to tam bude tak hezký jak to mamka popisovala.

Mamka: Tak už jsme tu.

My vystoupili z auta a rozloučili se s mamkou a šli. Byl to náš první let kdy jsme letěli sami takže jsme se trochu báli ale bylo to vzrůšo. Už jsme šli k našemu letadlu. Chvilku jsme hledali místa ale po chvilce jsme je našli. Sedli jsme si a rozhlídli se kolem sebe a před a za náma seděli hrozně sexy kluci.

Elis: To bych si dala říct.
Já: To asi každej.

A začali jsme se smát na celé letadlo. Všichni se na nás podívali dokonce i ti kluci. Začali jsme se červenat.

Elis: Pane bože ten byl nádhernej měl hnědé vlasy a hnědé oči , viděla jsi ho???
Já: Jo viděla jsem ho neboj. (usmála jsem se)

Ale já jsem se soustředila více na toho druhého byl úžasný měl taky hnědé vlasy a úplně nádherně modré oči když jsem ho viděla myslela jsem že umřu. Celou cestu jsme si o nich povídali. Jak jinak, jsme prostě drbny☺
Letadlo začalo klesat, hrozně mě bolely uši. Když všichni vystupovali tak mi najednou někdo šahl na rameno myslela jsem že omdlím byl to ten kluk.

Nash: Ahoj jmenuju se Nash ( usmál se na mne )
Já: Ahoj jsem Mia (a úsměv mu oplatila)

Celou cestu z letiště jsme si povídali. Hodně věcí jsem se o něm dozvěděla a i on o mě. Třeba mi řekl že je ve klučičí skupině a jmenují se Magcon boys.

Nash: Jak tady jste dlouho???
Já: Jsme tady 5 měsíců a vy???
Nash: My taky (usmál se na mě a já na něj)
Nash: Dáš mi svoje číslo prosím ( a začal se hrozně červenat)
Já: Určitě, tak mi dej tvůj telefon prosím.

A já začala naťukávat číslo.

Nash: Až příjdu na hotel hned ti napíšu.
Já: Tak to se budu těšit. ( a usmála jsem se )

Už jsme byli venku a ještě chvilku jsme si povídali a najednou přišla Elis s dalšími 8 kluky. Jen jsem na ni zírala a ona mi řekla:

Elish: To jsou tak úžasní kluci hlavně tenhle( a ukáz na toho kterého jsme viděli v letadle )

Ostatní se na ní pidívali.

Elis: Nebojte vy jste taky úžasný.

A všichni jsme se začali smát. Kluci se mi začali představovat. Ahoj já jsem Cameron, já jsem Shawn , já Aron , já Taylor ,
já Matthew , já Jack , já Carter a já Jack.
A všichni mě objali. Bylo to super. Před letištěm jsme si povídali asi ještě hodinu.

Cameron: Musíme se domluvit a něco podniknout jste fakt fajn.
Já: No to musíme něco podniknout máme na to 5 měsíců. A vy jste taky fajn
( a usmála jsem se na ně )

Potom jsme se všichni vydali svojí cestou. Měla jsem Nashe číslo takže až budeme chtít něco podniknout tak jim napíšu.
S Elis jsme asi další dvě hodiny hledali náš hotel. Takže když jsme konečně našli náš hotel tak jsme šli k recepci a oni nám dali klíče od pokoje. Jeli jsme až do 20 patra. Otevřeli jsme dveře a takovou nádheru jsme v životě neviděli.

Ano měli jsme manželskou postel , ale neříkejte že není nádherný

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ano měli jsme manželskou postel , ale neříkejte že není nádherný. Hned jak jsme sem přijeli vybalili jsme si věci a šli si lehnout protože jsme byli hrozně unavený. V posteli jsme si ještě chvilku povídali ale poto jsme obě dvě usli a těšili se na další den.

Dating in New YorkKde žijí příběhy. Začni objevovat