2

295 44 12
                                    

az autó leparkol a hatalmas ház előtt, amit keretez egy csodálatos feljáró, és kert.

elsőnek én szállok ki, magam után vonszolva a szőke fiút. egész úton idióta kérdésekkel fárasztott, aminek az eredménye az lett, hogy elérte azt, hogy elképzeljem, ahogyan beverem azt a tökéletes kis arcát.

- na cica, nem tudsz válaszolni arra a kérdésemre se, hogy mi a neved?

komor arccal fordulok hátra, hogy a szemeibe tudjak nézni. erre csak jóízűen felnevet.

- talán a sikátorban a csók közben elvittem a nyelvedet? - vigyorog rám.

- nem, csak a méltóságomat. - forgatom a szemeimet. - és az étvágyomat.

erre hú-z egyet, miközben bele integetek a kamerába, hogy kinyissák az ajtót. ez a legelső munka napom, de már most úgy érzem, hogy száz évet öregedtem. vagy inkább már most érzem, hogy felébredtek bennem a gyilkos ösztöneim.

az ajtó kinyílik, és bemegyek, a szőke fiúval. rögtön egy nagy darab ember fogad, aki állítólag biztonsági őr, de nem hinném, hogy olyan sok mindent csinál ebben a házban. elég védett, és mégha valakinek kedve is támadna megölni Luke-ot, életben hagyná végül, mivel ilyen hangot eltüntetni a föld színéről kár lenne. bár nem hallottam még őt énekelni.

- helló luke, milyen volt az ide utad? - kérdezi mély hangon a férfi.

luke megvonja a vállait.

- semmi izgalmas.

a férfi felé nyújtom a kezemet, hogy kezet rázzunk.

- én vagyok az új..- nem tudom befejezni mert közbe vág.

- az új barátnő. - fejezi be helyettem a férfi. értetlenül felhúzom a szemöldökömet.

- tessék?

- luke-nak a mai barátnője. - mondja. - nem fontos a neved, sok ilyen lány megfordult már itt. - erre Hemmings jóízűen felnevet.

- én nem vagyok a barátnője ennek. - mutatok a mellettem álló fiúra. - én az új testőrje vagyok. nem értesítette önt senki se?

látom rajta, hogy már megbánta amit mondott.

- nem. - mondja. - fent van egy kis elintézni valóm.

- örvendtem. - mosolygok rá erőltetetten, gúnnyal a hangomban. komolyan, azért mert nő vagyok, rögtön azt kell hinni, hogy csak a játékszere lehetek?!

fújtatok egyet, és a hajamba túrok, majd a csuklómon lévő hajgumival lófarokba kötöm a hajamat.

- jordannek hívják. - mondja luke, miközben elindul a nappaliba. utána megyek. - amúgy jelenleg szingli vagyok.

- nem érdekel. - megállok a pult mellett, ami márványból van. Hemmings lehuppan egy fotelbe, és bekapcsolja a tv-t.

- szerintem nagyon is érdekel.

- tévedsz. - szemeimmel körbe nézek, minden apróságot meg figyelek, és az agyamba vések.

- mesélj valamit magadról. - mondja, én pedig rávillantom a szemeimet.

- én a testőröd vagyok, nem pedig a kis barátnőd, akivel elcseverészhetsz. - nyers a hangom és unott. nem hinném, hogy olyan sok dolgom lenne. körmeimmel a pulton dobolok, miközben még mindig állok.

- valaki nagyon durcás. - kuncog.

hány pohár alkoholt ivott már? vagy alkohol nélkül is ennyire elviselhetetlen?!

Save you + lrhWhere stories live. Discover now