I'm Better With(out) You 9.část

411 17 2
                                    

Caroline se probudila ve sklepě. Byla přivázaná s židli řetězy napuštěnými sporýšem. Katherine vedle ní byla už vzhůru, ale nehýbala se. Její řetězi byli také od sporýše.

„Dobré ráno.“ ozval se pobavený hlas ze stínů. Caroline se za ním otočila a sykla bolestí.

„Kdo jsi?“ zeptala se když bolest trochu ustala.

„To není důležité. Důležité je, proč jsem tady.“ řekl hlas a Caroline poznala, že je to žena.

„A proč jsi nás poctila návštěvou ze záhrobí?“ ozvala se Katherine.

„Jak ze záhrobí?Já jsem mrtvá stejně jako vy dvě.“ ozvala se pobaveně žena.

„Upírka.“ vydechla Caroline.

„Bingo.“ zasmála se „A navštívila jsem vás protože vy dvě máte něco, co bylo moje.“

„Ano. BY-LO.“ řekla Katherine ve stejnou chvíli jako se Caroline zeptala „A co by to mělo být?“

Katherine se na Caroline podívala jako na idiota „Tak se jí ukaž.“ adresovala hlasu. Caroline nečekala, že únosce poslechne svou oběť, ale stalo se. Ze stínů vystoupila...

„Eleno?!?“ Caroline málem omdlela.

„A houby Elena. Jmenuji se Tatia. První dvojnice, těší mě.“ usmála se.

„Dobře a teď by mi někdo mohlo vysvětlit, co tvoje máme.“ Caroline nesnášela když nevěděla něco a ostatní ano.

„Ty si o mě ještě neslyšela?“ teď byla šokovaná Tatia. Caroline zavrtěla hlavou.

„To mě uráží, ale naštěstí máme moře času.“ Tatia si sedla na stoličku a Caroline si ji pořádně prohlédla. Měla boty na podpatku ve stylu Katherine. Místo úzkých džín měla sukni, tričko s krátkým rukávem a v rohu sklepa byla hozená kožená bunda taky ve stylu Katherine.

„Takže žila jsem v 10. století na území Mystic Falls.“ začala „Stalo se mi něco podobného, co Katerině...“

„Jsem Katherine.“ přerušila ji Katherine.

„Ale když ti Elijah nebo Klaus říká Katerino tak ti nevadí.“ poznamenala s úsměvem Tatia. Katherine překvapěně vykulila oči.

„Jen aby bylo jasno nemám ráda přerušování. Tak kde jsem skončila? Á ano. Stalo se mi něco podobného co Katerině.“ poslední slovo si pořádně vychutnala „Porodila jsem dítě, ale jeho otec s ním utekl do Evropy. Myslím, že někam, kde je teď Bulharsko. A potom jsem potkala jiného muže. Určitě ho znáš, Caroline, jmenuje se Klaus. Zamiloval se do mě a já do něj. A poznala jsem i jeho bratra. Elijaha. Jeden byl úžasnější než druhý. Jenže ta stará ježibaba mě nutila vybrat si jednoho. Ale mě se nechtělo. Mezi nima si prostě vybrat nemůžu. Když vlkodlaci zabili jejich nejmladšího bratra Henrika, Esther jejich proměnu v upíry okamžitě využila k tomu, aby se mi pomstila za to, že jsem milovala její syny. ÓÓ počkat vlastně. Já je miluju pořád. Celých tisíc let.“ usmála se Tatia.

„Nechceš tuhle část přeskočit. Dělá se mi z ní na nic. Radši řekni, jak je možný, že jsi upírka protože to nevím ani já.“ i když byla Katherine svázaná pořád ještě měla poslední zbraň. Svojí jízlivost.

„Tady je někdo nedočkavý. Nechápu proč? Nikdo vás nenajde. Nikoho nenapadne, že jsem vás unesla já. Budou se honit za bludy a vy se tu zatím proměníte v mumie, Klaus a Elijah na vás zapomenou a přijdu já. A nebo bych se mohla vydávat za tebe, Katerino. To by bylo mnohem rychlejší.“

„Nevěřila bych, že to někdy řeknu, ale ty jsi ještě větší mrcha než Katherine. Promiň, Katherine.“ Caroline tenhle příběh připomínal Elenu, Katherine a Salvatorovi. Tatia mezitím přešla k obroskému řetezu, který visel ze stropu a zatáhla za něj. Vzápětí Katherine i Caroline pohltila nesnesitelná bolest. Když Tatia řetěz pustila uvědomily si, že jim vzala prsteny proti slunci.

„Já vás varovala, že nesnáším přerušování.“ řekla jim když se zahojili. „V upírku mě proměnila předkyně tvojí kamarádky, Caroline. Ayana. Svým způsobem jsem něco jako Původní upír. Polomrtvá jsem se potácela osadou a narazila jsem na ní. Dala mi vypít nějaký kouzelný driák, já jsem odpadla a ráno se vzbudila jako upír. Zkrácená verze. Celou vám někdy povím. Přeci jen na to máme věčnost.“ přívětivě se usmála a pokračovala „Teď by mi mohla nějaká z vás povědět něco o sobě. Něco málo vím, ale chci vědět víc. Budeme mít takový večírek.“ v očích se jí blýskal ďábelský triumf.

Žárlivá dvojnice je zpátky...Za chvíli tam snad dám i Amaru a budu jako Julie...Né, že bych chtěla kritizovat.

I'm Better With(out) YouKde žijí příběhy. Začni objevovat