Posledná hodina. Telesná. Áno spojená s Marekom. A máme plávanie! Teraz by všetky kričali " jéžiš už len to mi chýbalo" a podobné sračky. Ale ja som rada. Prečo? Ale nó tak začneme troškou samochvály. Postavu mám viac než dobrú. Krivky mám aj s hrudníkom sa môžem pochváliť a podobne. A navyše! Mám tie plavky čo som vyberala s Marekom. A ak to bude mať taký istý účinok ako vtedy, tak som vyhrala.
Proste chcem aby žiarlil. Budem ho ignorovať ale budem sa viac predvádzať a rozprávať sa s chalanmi. Ako sa dostanem k chalanom? Nie je problém. Nemyslím to tak že sa budem vtierať ale v Marekovej triede je aj môj bratranec Samo. Problém vyriešený.
V šatniach mi nejaké baby venovali zákerný iné uznávací a posledné chváliaci pohľad. Záleží od typu báb.
Išli sme k bazénu, a keďže vonku bolo krásne, tak sme si všetky dievčatá ľahli na opaľovacie lôžka a čakali na chalanov. Zas im to trvá pól dňa. Chápete? Chalanom. Hrôza!
Chalani prichádzali s veľkým "ó" a s prasacími poznámkami. Nechcem sa vyťahovať ale všetci skončili s pohľadmi a otvorenými sánkami na mne. Fajn znie to namyslene. Ale aj ja mám právo si niekedy hladkať ego, no nie?
"Fajn decká dajte sa do dvojíc. Chalan a baba!" Zakričal telocvikár. Ja som hneď kývla Samovi. Išla som k nemu ale cestou si ma niekto chytil za zápästie a otočil k sebe. No kto asi?
"Krista, ešte raz sa ma chytíš tými pojebanými rukami a takú ti strelím že budeš odo mňa pozdravovať eskymáky!" Zaziapala som a všetci sa začali smiať. Dokonca aj na telocvikárovi som videla že aj keby nemal, tak mu škľbajú kútiky úst! Ponížene ma pustil.
No ale nastala zlá vec! Kým sme sa my hádali tak ten kokot Samo si našiel inú babu do dvojice. A nám už nik iný neostal tak sme museli ostať spolu. Darovala som Samovi vražedný pohľad. No vlastne túto hodinu hneď niekoľko.
"Asi nám to osud praje, cica." Žmurkol.
"Bodaj by ťa mamka vo spánku udusila!"
****
Chcela som písať ďalej ale už mi oči klipkajú. A má to 333 slov tak som si povedala že aj osud chce aby som to nechala na pokračovanie. Takže dobrú noc, vidíme sa zajtra
ESTÁS LEYENDO
Poznáme sa? Ja teba áno...
Novela JuvenilPoznáte ten pocit, keď ste frajerom iba cez sociálne siete ? Myslím že ten pocit pozná viac ľudí. Ktorý problém je väčší, keď ste frajerom iba na sociálnych sieťach alebo aj v skutočnosti? upozornenie: v príbehu sa vyskytujú nadávky, sexuálne naráž...