-Hogy tehettétek ezt? 20 kibaszott éve élek abban a tudatban, hogy ti vagytok az igazi szüleim! 2 éve minden egyes nap pokollá teszitek az életemet! Nem támogattatok, pedig jól tudtátok, hogy valami bajom van!-kiáltottam el magam.
A harag tombolt bennem. Nagyon dühös voltam rájuk, és jogosan.
-Nem értheted Faith! Az igazi szüleid autóbalesetet szenvedtek, és a kórházban megígértük nekik, hogy gondoskodunk rólad, és felnevelünk!-mondta "apám".
-Ez nem mentség! Pont nem azt tettétek, amire anyáék megkértek titeket!-ordítottam.
-Várjatok...ha te-mutattam "apámra"-Anya testvére voltál, akkor hogy hívták az igazi apámat? A te nevedet viseltem hosszú évekig te mocsok!-köptem felé.
Louis nem szólalt meg, de láttam, hogy engem figyel.
-Kérlek Faith, bocsáss meg nekünk! Jake is ezt akarná!-könyörgött "anyám".
-Nem! Jake ezt végig tudta mi? Neki elmondtátok! Csak azért, mert ő a vérszerinti gyereketek volt? Engem miért nem tudtatok úgy szeretni? Mit tettem ellenetek? Mit?-mostmár konkrétan üvöltöttem, de nem érdekelt.
A "szüleim" sírtak, és én is sírtam.
Igazságtalannak gondoltam ezt az egészet.
-Faith, kérlek...bocsáss meg nekünk!-kérlelt "apám."
Gúnyosan elmosolyodtam.
-Ezt vártátok, mi? Azt, hogy majd szépen bocsánatojtok nektek, és minden olyan, mintha meg sem történt volna?! Ne reménykedjetek. Már nem vagyok az a naiv kislány!-jelentettem ki.
Azt hiszem, megértették.
-Menjetek el! Nincs itt keresnivalótok-néztem rájuk érzelemmentesen.
Csalódottan felsóhajtottak.
Felálltak, és szépen lassan elmentek.
Arcomat a tenyerembe temettem, és beharaptam a számat.
A könnyek lefolytak az arcomon, de nem érdekelt.
Még mindig nem hiszem el, hogy 20 évig éltem azzal a tudattal éltem, hogy nem az igazi szüleim neveltek fel.
-Faith-hallottam Louis halk hangját.
Megráztam a fejem.
Most nem akarok beszélni senkivel.
Megtöröltem a szememet, és lassan felálltam.
A lábam remegett, de felvettem a kabátomat, és elindultam a folyosó felé.
-Louis, hadd mutassam be neked a második okot. A "szüleimet".
Kezemmel macskakörmöket rajzoltam a levegőbe, miközben végigsétáltam a folyosón, és kiléptem a hideg utcára.
Igazán csak akkor engedtem utat a könnyeimnek, amikor lehajtott fejjel elindultam, és néhány utcával később egy padon telepedtem le.
YOU ARE READING
Psychiatrist [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanfictionEgy "beteg" lány és egy pszichológus kapcsolata louiehlittlegirl© 2016. Minden szerzői jog fenntartva! started: 2016. 11. 13. ended: 2016. 12. 29.