4. BÖLÜM

93 19 0
                                    

Arkamı dönmeden cevap verdim.
"Evet güzelmiş bununla tur atmak için neler vermezdim" ve yine çenesini tutamayıp rezil olur.

"Nelerini verirdin? "

Demesiyle arkamı döndüm. Hayat ben  on yedi yaşında küçük bir kız çocuğuyum. Böyle tesadüflere kalbim dayanmaz ama. Bu bana çarpan çocuktu. Kaderin benimle derdi ne?

" fesatlaşma be. O kadar güzel değil. "

Bana 'hadi ya'  bakışı atıp motoruna yöneldi. Senin o gözler ne zalımın oğlu. O saçlar, elmacık kemikleri...

"İncelemen bittiyse gidebilir miyim? " diyip dudağı yukarı doğru kıvrıldı. Benimle alay mı ediyordu.

Kollarımı göğsümün altında birleştirip " Bitti gidebilirsin. " dedim. 

Gülerek motoruna binip kaskını kafasına geçirdi. Ve havalı bir şekilde gitti.

Hala inanamıyorumdum. Hiç aklımdan geçmezdi bir daha onu göreceğimi. Bizim okulda değildi. Bunu biliyordum. Çünkü üniforma yoktu. Bizim müdürde üniformasız onu okula almazdı. Başımı sallayıp durağa doğru yürümeye başladım

Bir dolmuşa atlayıp eve geldim. Abim TV izliyordu.

"Cadı? "   eben

" efendim abi"

"Cadı olduğunu kabul ediyorsun yani"

Ya sabır

"Genlerimi senden almışım. " diyip piç sırıtışımı yaptım.

" Dayak yemeden odana çık bence Eylem. Yoksa elimden sağ çıkmazsın. "

" Hep tehdit hep şiddet. Bu ne lan " tabi yüzüme gelen yastıkla sustum.

"Bu arada Eren'den uzak dur. Çocuğa istek falan atıyormuşsun."

Ay o malın işi gücü yok gitmiş abime şikayet etmiş beni. Ben boşuna demiyorum kaslı ve yakışıklı erkekler gerizekalı salak oluyo.

Gülüp odama çıktım. Çünkü konuşsam dayak yiyecektim.

Üstümü değiştirip yatağıma uzandım.
Evet şimdi napacaktım? Defneyi arayıp buluşup buluşamayacağımızı sordum. Tamam diyip akşam 6 ya anlaştık. Şimdi abimden izin almaya geldik.

Hızla aşağı indim. Tam abimin yanına gidecekken kapı çaldı. Kapıyı açmaya gittim.

Kapıyı açtığım gibi kapattım. Abimden izin alırken Baranın olmaması lazım. Yoksa dışarı çıkmam imkansız gibi bir şeydi.

Kapıyı yumruklamaya başladı manyak.

"Lan Eylem salak mısın? Aç kızım kapıyı. "

" Baran beş dk beklesen sonra açsam?"

"Tamam beş dk "

" ay saol kardeşim "

Bu neden hemen tamam dedi? Neyse. Hemen abimin yanına uçtum.  Kanatlarım var ruhumda falan.

" Kimmiş"

"şey kapıcı memo"

kırk yıl düşünsem aklıma gelmez be. İç ses şuan benimle dalga geçeceğine yardım et. Dalga denizde olur. Yok artık.

"kapıcı Memo mu?  O kim lan? "

" kapıcı Memo diyoruz abi sence kim olabilir? "

Neyse onu sinirlendirmemeliyim. Ve zamanım dar.

BANA AYAK UYDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin