Chapter 5-Den blbec

275 18 0
                                    

Další den školy, kdy jsem se ráno probudila s divným vnitřním pocitem, že jsem zaspala nebyl vůbec příjemný, když jsem zjistila, že to je pravda.,, Doprdele" vyjekla jsem ,,Tohle se může stát opravdu mě, zaspat druhý den do školy". Okamžitě jsem vystřelila z postele, oblékla si na sebe černé uplé kalhoty k tomu bílé tílko a kostkovanou červenou košilu plus conversky vlasy jsem vyřešila drdolem a vydala se do školy jela jsem městskou dopravou, abych se dostala ke škole co nejdřív, no a aby toho nebylo málo po cestě do školy se stala autonehoda, která nás zdržela asi o dalších 5 minut. Proklínala jsem celé dnešní ráno a hlavně sebe samu. Nakonec jsem do té školy došla asi s 30-ti minutovým zpožděním, měly jsme zrovna hodinu angličtiny a učitelka Bremenová mi ten pozdní příchod prominula, za což jsem ji byla vděčná, celá zmatená jsem si sedla za D. ,,Dobré ráno, prý si tady někdo dneska přispal" žduchla jsem do ní  s úsměvem na tváři a vyndala si učebnici, penál jsem zásadně nenosila propiska stačí.:d. Když hodina skončila, zašla jsem s holkama na kafe do našeho bufetu, kde došel Marcus, kluk ze třeťáku a zval nás všechny na jeho dnešní párty u něj doma. Měly jste to vidět takový hukot a pískot jaký se okamžitě rozléhal po celé místnosti to bylo něco, Niky, Sharlota,Katy už se začaly domlouvat kdy a kde se sejdou a pak se mě Katy zeptala ,,Hey Lil, když jsi tu ta nová, přijď s holkama k nám u nás se dáme trochu dokupy a pak společně vyrazíme k Marcusovi" ,,Jo to zní dobře, beru to" "Ve 3 tě vyzvednem v parku, vem si sebou věci na sebe" pověděla Niky. ,,Dobře budu tam". Ještě, že jsme dnes měly zkrácené vyučování kvůli přestavbě vchodových dveří, mohla jsem tak aspoň stihnout vybrat si v čem pujdu. Doma jsem si ohřála oběd, ležel na stole se vzkazem "Dobrou chuť s láskou tvá máma:-*". Po snězení jsem si po sobě sklidila, udělala si pití a odešla do pokoje, kde na mě čekal ten nejtěžší úkol a to ten, abych si na sebe vybrala něco v čem budu vypadat dobře. Vyházela jsem úplně celou skříň, prošla jsem vše pečlivě, našla jsem své oblíbené jeansové kraťase s vysokým pasem a vykrojeným zadkem, tyhle kraťase jsem si dovolit mohla zadek byl jedna z mála partií, na které jsem byla i hrdá. Když jsem hledala vhodný vršek našla jsem ho, bylo to černý cropp-top s takovým nevýstředním bílým límečkem. Vzala jsem ho, abych zjistila v jakém je stavu ,,To snad ne" na límečku byla skvrna no to si vzít nemůžu, ale pak mě napadlo co použít mamčiny rady použila jsem první a vida pomohlo to. Oblékla jsem se tedy rovnou, nemám ráda, když se musím převlíkat až potom, vždy chodim oblečena a připravena.Nakonec jsem to doladila černým kloboučkem. Přesně ve 3 na mě holky čekaly v parku, vydaly jsme se společne ke Katy domu, holky mi pochválily můj outfit hrozně se jim líbil, potěšilo mě to, asi za 30 miut jsme došli před Katyn dům, byla to větší vilka se zahradou a bazénem. Její rodiče nás přivítali a rovnou nás zavedli ke Katy, ta už na nás čekala, i ona mi pochválila to jak vypadám, strávily jsme tam asi 2 hodiny já se akorát přepudrovala a vyrazily jsme vstříc zábavě. Cestou na Marcusovu oslavu nas z dálky už doprovázela nahlas hrající hudba vycházejíc z jeho zahrady, docela jsem se tam těšila. Dorazili jsme do víru chaosu, u vstupu stály party lidí, kteří už byli pravděpodobně opití. Uvnitř to nebylo o nic lepší. Ale zase to tu žilo, což mě se líbí. Když nás Marcus spatřil, došel nás pozdravit a pozval nás na panáky, všichni tedy až na mě si dali vodku, ale ja neodolala a nalila si Jacka Danielse, je to moje oblíbené pití, a jak jsem se znala nebyl to muj první:dd s holkama jsme pak pařili, když v tom si mě někdo někdo přitáhnul za pas a začal mě vášnivě líbat, poznala jsem, že to nebyly klučičí rty chvíli jsem sice spolupracovala, ale pak jsem se odtrhla a po tom co jsem zjistila kdo to je jsem zůstala stát s otevřenou pusou. ,,Copak nelíbilo se ti to kotě?" blížila se znovu na nic jsem nečekala a jednu ji vrazila. Myslím, že vám došlo kdo to byl. Ano  byla to D, vůbec netuším co ji to popadlo, sebrala jsem se a šla domu. Až teprve, když jsem stala před domem mi došlo, že nemám svou tašku. Tašku, kde byly klíče od domu. ,,To je fakt dnes den blbec" nic horšího se mi dnes přihodit nemohlo. Ještě, že máme pod rohožkou rezervní klíč. Odemkla jsem si, mamka doma ještě nebyla, a tak jsem si dala pěkně horkou vanu s bublinkami. Strávila jsem v ní asi hodinu a pak se odebrala do své milované postele. Na cely dnešek jsem si přála zapomenout.

Čauko lidičky, je tu další kapitola, doufám, že se vam aspoň trochu líbí:dd tak co? Co myslíte jak to dopadne s D? Jak se bude chovat? Bude si to pamatovat?
Jinak děkuju za přečtení a hlasy, jste úžasní💖
Ančest vaše Donnie^3^

"My little dream"Kde žijí příběhy. Začni objevovat