Ohhhh už máme přes 900 přečtení? Necelou 1000... Cože? Vy jste boží človíčkové......:D <3
Moc díkyZ pohledu Elis
Když jsme se od sebe odtrhly, pak už jsme jen sledovaly zbytek filmu a šly domů. Byla celkem tma, takže jsem si s Demi propletla ruce a přitiskla se na ní. Všimla si toho a pousmála se. Ruku mi chytla a druhou mi objala rameno. "Je ti zima?" přikývla jsem. Začala si sundavat svůj kabát a když si ho sundala, byla tam jenom v triku.
"Prosím tě vezmi si to, bude ti zima" okřikla jsem jí a zastavila se. "Hlavně, že tobě bude teplo, a mně teplo je, tak si to vem." řekla. "No tak jo, jsi zlatíčko." řekla jsem a dala ji malou pusu. "Takhle malou pusu?" zvedla jedno obočí a ve tvářích se jí objevil zklamaný výraz. V té chvíli jsem se prudce zastavila, přirazila jsem ji na zeď a přiblížila naše rty k sobě. V té chvíli jsem cítila její dech na mých rtech a skousla jsem si ret. Ruce měla nad hlavou, které jsem ji přitlačila na zeď.
Po chvilce jsem jí políbila. Nevím jak dlouho jsme tam takhle stály, ale bylo mi to jedno. Hlavně, že jsem s ní.
Po chvíli jsme se zase vrátily na cestu. "Lepší?" zeptala jsem se. Usmála se. "Mnohem"... "Demi, proč si se mnou.? Zeptala jsem se a ona zastavila. "Jak to myslíš prosím tě?" chytla mi za ruce a čekala na odpověď. "No jako že proč chodíš se mnou, když máš mnohem vetší výběr. Tebe chce každý, jsi oblíbená, krásná a chodíš se mnou. "
"Elis, proč se takhle podceňuješ? Vždyť jsi úžasná osoba. Takhle úžasnou holku jsem ještě nepotkala. Miluju tě chápeš?" usmála se já se začala červenat. "No dobře no, ale mě to jenom zajímalo." usmála jsem se taky a pak jsme pokračovaly domů.Doma
Doma jsme pak ještě seděly v kuchyni a povídaly si. "Hele, neměla bys jít do školy?" "Ne, máme dva týdny prázdniny." usmála se. "Tak to něco musíme podniknout." začaly jsme se smát.
Šla jsem se osprchovat a pak šla Demi. Vyčistily jsme si zuby a učesaly si vlasy. Vydaly jsme si lehnout. Samozřejmě až po vyvenčení Andíka.
"Demi?" "Ano?" "Miluju tě." "Já tebe víc." políbila mě. Ležely jsme v posteli tváří v tvář. Koukaly jsme si do očí a já ji pohladila po tváři. "Jsem moc ráda že mi ta holka tenkrát shodila tu tašku. To bych tady teď nebyla. Nebyla bych s tebou." Jen se usmála a dala mi pusu na čelo.
Zhasla lampičku a já se k ní více přitulila. Milují ten pocit, když se jí mohu dotýkat a objímat jí. Cítím se hrozně bezpečně.
Jen jsem cítila její dech na mé hrudi a nemohla usnout.
Ona už usnula, ale já nemohla přestat myslet na její rty a na to, jaké mám štěstí.
Po chvilce jsem stejně podlehla únavě a usnula. S ní.Ráno
Z pohledu Demi
Ráno jsem se probudila a už tady nebyla. Usmála jsem se a vstala. Udělala jsem ranní hygienu a šla dolů.
Seděla na židli a sledovala televizi. Přitom byla tak roztomile schoulená v mikině a popíjela čaj. Potichu jsem k ní došla a obmotala jí ruce kolem krku. Objala jsem jí a pak se na mě otočila. "Princezna se nám probudila?" smála se. "Nech toho, nebo budu mít zase záchvat smíchu." řekla jsem a už mi cukaly koutky úst. Po chvilce jsem vybuchla smíchy. No co jsem říkala.
Políbila jsem ji na její jemné rty a pak vstala. Moje ruce jsem jí přesunula na její zadek a jemně ho stiskla. Usmála se do polibku. Když začala spolupracovat, snažila jsem se od ní odtrhnout ale chytla mi krk a ještě víc si mě přitáhla k sobě. Sjela jsem ruce na její stehna a nadzvedla ji. Obmotala mi nohy kolem pasu a odnesla jsem jí na gauč. Pomalu jsem jí sundavala triko a ona se začala usmívat. V té chvíli jsem z ní slezla a šla se smíchem zpátky do kuchyně."Demi! Nesnáším když tohle děláš!' "Já miluju když tě můžu provokovat." vyplázla jsem na ní jazyk a ona jenom zabručela a rozběhla se ke mně. Skočila mi na záda a pak slezla. "Jednou ti to vrátím.." snažila se být uražená ale nešlo jí to. Po chvilce se začala smát.
Z pohledu Elis
"Mám pro tebe překvápko!" "Ne, ne prosím ne..nesnáším překvapení.." řekla jsem.
"Prosím tě, bude se ti to líbit!" řekla a políbila mě. Pak šla pro něco nahoru a vrátila se s plavkami. "My se jdeme koupat?" "Uvidíš."Sbalily jsme si plavky a vyrazily na místo. Nenávidím překvapení.
Po chvilce jsme dojely na takový jakoby menší "přístav" a zaparkovaly.
"Jdeme se projet jachtou" "Vážně Demi? Hustý.... A nesežerou nás žraloci?" smála jsem se a ona také.Po chvíli domlouvání s nějakým týpkem jsme konečně vyrazily na moře. Docela jsem se bála. Ještě nikdy jsem jachtou neplula ale s Demi jsem se cítila dobře. Awww ona je tak sladká!.
Pak jsme vypnuly motor a šly se opalovat. Rozložily jsme si deky a lehly si. Byla jsem přilepená na Demi. No já vím jsem hrozná, ale musím s ní pořád být!
Asi po půl hodině jsme se rozhodly vykoupat se v moři. Demi tam skočila hned a já rychle spadla za ní. Chvíli jsme jen tak na sebe stříkaly vodu, pak jsme plavaly a nakonec jsme doplavaly zpátky k lodi. Vyhoupla jsem se zpátky na palubu. Jakmile vylezla i ona, ucítila jsem její ruce na mých bocích. Zaklonila jsem hlavu a užívala si ten pocit. Jemně mi líbala krk a já se na ní otočila. Přiblížila jsem se k jejímu uchu a zašeptala: "Jdeme se napít, mám žízeň." odstoupila jsem od ní a koukla se na ní. Nechápavě se na mě podívala a pak se usmála. "Co si dáš?" "Asi Colu, díky " usmála se a podala mi vychlazenou lahev coly. Pak jsme si spolu sedly na lehátka a koukaly si vzájemně do očí. Do jejich tmavých očí... Awwww....Jen jsme si povídaly a nakonec se šly znovu opalovat..Konec. Doufám že se líbilo.... Omluvte za kratší díl, jelikož nemám přes týden čas ale dneska jsem se teda dokopala... A když pak píšu part na mobilu, trvá mi i dvě hodiny.... Takže průměr je těch 1OOO slov....
Nicméně... Chci vám doporučit příběh od dvou moc milých holek a sice NightmaresNoDreams a ElikaUldrychov...začínají psát a já se rozhodla vám ukázat jejich tvorbu.... Takže na ně koukněte ale nemusíte.. Nenutim....
Jinak ještě jednou díky za reads, votes, coments <3 Luv you.....
ČTEŠ
I Love Her! - Demi Lovato (CZ)
FanfictionLáska. Silné pouto dvou lidí. Láska. Nezkrotný živel, který dokáže ničit. Ale člověk by pro lásku udělal cokoliv.