Samantha P.O.W
Kako je samo slatko kada si tako pozna...
Aaaaa ~ pocela sam vristati
"Ooo stvarno oprosti mi"~ govorio je najveci streber u skoli Harry Styles.
Ma fuj kako da oprostim obicnom stre....
"Opala skim se to druzis Sam ! "~ rekla je osramoceno moja naj frendica Fizzy.
Ma taj stre...~nisam niti recenicu stigla izgovoriti a vec se javila moja druga bff pa ona je malo pa kako da to kazem posebna malo gluplja.
"Oooo mogli ste bar na smetliste ili na skupljaliste boca! Sto sto je ja volim skupljaliste boca volim kada nadem bocu ali ne one staklene nego...~da ju Harry nije prekinuo mislim da Jennifer nebi prestajala.
"Sada stvarno moram ici i jos jednom oprosti ! "~ rekao je pokunjeno iskreno bilo mi ga je zao ali ako si najpopularnija trio grupa u skoli (zovu nas SJF) jednostavno moras stalno glumatati .
Kao i svakoga odmora imale smo osigurano mjesto na travnjaku popularnih isle smo do tamo da se odmorimo.
I sta ja tamo moram ugledati Haralda Edwarda Stylesa kako mi mase dobro da to nitko nije vidio mislim barem se nadam.
Sta je sta hoces ~ rekla sam tako bjesno i povukla ga u spremiste od domara Drakea.
"Gle cuo sam da se kandidiras za Miss ove 2014. skolske godine "~rekao je uplaseno jer se bojao da ga ne udarim.
Pa stooo.
"Pa da napravimo film o popularnosti a posto si ti u najpopularnijem trio SJF mislio sam da je to dobra ideja kao pokazati tvoj zivot kada si kod kuce ili negdje gdje si opustena da sa tim dokumentarcem pokazemo razlog zasto bas ti zasluzujes tu krunu za Miss ."~rekao je sve u jednom dahu dok sam ga ja gledala velikim smedim ocima.
O aaaaaa daaaaa .~vristala sam od srece.
"A i dobro bi mi dosao da i ove godine pobjedimo u natjecanju Best movie of 2014. .
Da pa da bilo bi zgodno
~govorila sam dok kao da sam gluha.
Nista nisam cula samo glas u sebi koji govori ove ces 2014 godine srusiti Barbaru Palvin sa ljestvice naj zeljenije Missice.
O pa daa ja sam Samantha Pena drago mi je.
On mi je pruzio ruku a ja je odmaknula.
"Pa vjerujatno znas tko sam ne zovu me bas pozeljno zar ne hahahaha."~rekao je dok smo se on i ja tako smijali onako iskreno iz srca.
"Hej gdje je Samy!!"
"Hej Fizz znas da mrzi nadimak Samy"
"Da ali je sada nema i Jenn bas me i to brine"
"Fizz ja znam gdje je . "
Fizzy P.O.W
Sta ce sad pametno reci ajde imam nade da ce prvi put u zivotu izustiti nesto sto se stvarno moglo desiti.
"Fizzy oteli su je ."
"Jenn mislim da si prvi put izustila nesto pametno ali tko to ."
"Pa joj vanzemaljci pa dddd tko bi drugi mozda ljudi pahahaha da da."
~Fizzy se lupila po glavi i mislila pa nije ona cista ali cula je glasove kako se smiju na odlagalistu boca i jos je cula Samin glas kako govori : "Hej sory Harald moram ici Jenn i Fizz me sigurno traze." i cula je odgovor na to "Ok e zovi me Harry i dao sam ti broj tako da zovi ako nesto trebas."
Fizzy P.O.w
Ma sta ja sam zacjelo luda zabavlja se bolje nego sa nama .
I u tom trenutku dosla je nasa panetna Jenn.
"Hej Fizzy-Bizzi ! Jej odlagaliste boca idem potra..."
U mene se zabila Sam .
Hej Fizz rekla sam jako zbunjeno i osramoceno.
Ukratko :
Sam-smede velike izbuboljene oci
smeda kosa do pola leda
pune usne
malo razmazena jer je jedinica a i tata joj je milijunas vlasnik je jednog od najvecih trgovackih centara u gradu.
ona je mrsava i srednje visoka
deita sa naj popularnijim tipom u cjeloj skoli (16 god.)
Harry-sladak visok i mrsav streber koji je imao zavodljive pune usne zelene egzoticne oci i preslatke kovrce
Zapravo je drag i ima predivan glas.(16 god.)
Fizzy-crnkinja visoka umjerene debljine ima kovrcavu crnu kosu draga je i dobra ponekad jako naporna i naravno clan je tria SJF (16 god.)
Jenn- Ooo pa o toj curi mogu rec sve najbolje smjesna zabavna ima prezgodnog decka ona je smotana plavusa sa siskama i niska je i mrsava ima plave oci malo ke glupa i obozava odlagalista sa bocama i naravno clan je SJF (16 god.)
Barbara-ona je Samina najveca protivnica ima plave oci i smedu kosu mrsava je i niska je bahata je i bezobrazna zavodi Saminog decka Nialla.(16 god.)
Nadam se da vam se svida i da cete citati prvi nastavak koji izlazi uskoro!
Hvala na citanju !
<3<3