Jurnalul

47 3 0
                                    

"14.03.1007
Dragă jurnalule,
Ma numesc Hope Mikaelson , si de ceva timp s-a întâmplat ceva foarte ciudat... Eram la o petrecere..., in onoarea familiei mele, acea petrecere mi-a schimbat total viața , fiindcă atunci am devenit cineva nou... am devenit un hibrid ....
Tatăl meu, un vampir original, de temut, de neînvins, dacă te puneai cu el nu mai scăpai viu, acum este de negăsit. Stiu ca nu am încercat niciodată sa-l caut, dar am fost trista fiindcă m-a părăsit..... poate nu-i plăcea de mine. Pana ca eu cu mama sa o luam pe drumuri separate, ea tot încearcă sa-l găsească pe tata, dar eu am considerat ca nu mai vreau sa caut o persoana ce m-a abandonat.... Uneori imi este dor de el... dar oricum nu l-am văzut niciodată....
Eu am încercat timp de 80 de ani sa-l găsesc dar nu am reușit, așa ca m-am dat bătută.... "
Damon: Hei, Hope, ce faci?
Hope: Nimic.... Citesc.....
Damon: Ce citești?
Hope: Nimic important....
Apoi Damon se repede spre Hope si ii ia cartea din mâna. Damon i-a luat jurnalul lui Hope si ii spune:
Damon: Mie nu mi se pare ca citești nimic.
Damon rasfoiește cartea...
Damon: Aha! E jurnalul tău! Cred ca e primul volum, nu?
Hope: Damon, imi vreau jurnalul înapoi, acum!
Damon aleargă prun camera jn timp ce este urmărit de Hope.
Hope: Damon...!!! Spune Hope nervoasa.
Dintr-o data soneria ușii suna...O voce subțire se aude strigând:
Vocea subțire: Hey, Hey, Hey! Ce mai faceți, va jucati de-a șoarecele si pisica?
Damon: Spune-mi ca nu e ea. spune in șoaptă  către Hope.
Hope: Bella...
 

Dublura vol. 1 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum