Κεφαλαιο 8ο

98 12 0
                                    


Εγω μένω στήλη άλατος και δν μπορω ουτε να κουνηθώ ούτε να αρθρώσω λεξη...

Cameron's pov:  
Επρεπε να βλέπατε τη φάτσα της αχαχα κοπανιεμαι ηταν... Ηταν λες και έβλεπε για πρωτη φορα αντρικό μόριο... Παιδια δεν αχαχα δε το ζω αυτό... 

Αμμ.. Ετσι Christy οταν δε με εμπιστεύεσαι.  Οσο πεφτουλας και να ήμουν κάποτε, δε σημαίνει ότι θα την πλήγωνα.   Α ρε Christy

Christy's pov:

Πωω τι του λεμε τωρα ωχχ νιωθω τα μάγουλά μου να καίνε από ντροπή... 

Εκείνος κρυφογελαει... ρε παιδια δικαιολογιστε με και εσεις λιγο οποιαδήποτε και να άκουγε αυτους τους ήχους σαν βογκητα και τους αναστεναγμούς θα την πατούσε ετσι???

Εμμ... Βλεπω αυτο τον μικρο αγγελο που πριν απο λιγη ωρα πίστευα οτι οχι μονο δεν ειναι άγγελος αλλα κατι χειρότερο απο διάβολος... Ενταξή σκάω...
Με κοιτα γλυκα αλλα και προβληματισμένα...  Και λεει στον Cameron...

Elen:   Θείε Cam ειναι σαν πριγκίπισσα...  Ειναι πανέμορφη. Οταν μεγαλώσω θα γινω τοσο ομορφη οσο η Christy??

Omg ξερει το ονομα μου..  Αχ με συγκίνησε...  Αραγε θα της εχει μιλησει για μένα ο Cam??? .Αυτόματα χωρις να περιμένουμε στιγμη την άρπαξα στην αγκαλιά μου και την στριφογυριζα στον αερα ενω ο Κάμερον μας παρατηρούσε..

Christy:  πως σε λενε πριγκίπισσα???  Εισαι το ποιο όμορφο κοριτσακι αληθεια...  Υπεροχηη..

Elen:  Elen,  με λενε...  Αχχ χαιρομαι πολυ που βλεπω τον θειο Κάμερον τοσο χαρούμενο α και να σου πω ενα μυστικο??? 

Εκεινη τη στιγμη ο Κάμερον με κοίταξε περίεργα...  Δεν του εδωσα σημασια και αφοσιώθηκα στη μικρη...

Elen: Ο Κάμερον μου ειπε οτι Σ'αγαπάει πολύ και μ ειπε να μη στο πω...  Αλλα δεν άντεξα

Τα λογια της μικρής με εκαναν την ποιο χαρούμενη κοπελα στον κοσμο...  Αχχ...  Τα εχω με εναν κούκλο.. Αυτος ο κούκλος μου γνωριζει τη μικρη ανηψιά του αχχ. Νιώθω υπεροχα..

Μα γλυκιά μου δεν τα εχετε σεξ κάνατε μόνο... Αχαχα εισαι μια δολοφόνος μη το ξεχνας δε μπορεις να εισαι με εναν Μπάτσο...

Η γαμημένη τραγική ειρωνία...  Νιωθεις οτι εχεις τα παντα κι στο τελος τίποτα...

Αφήνω την μικρή κατω χαμογελώντας της οσο αληθινά μπορούσα κ κατευθύνθηκε προς τον Cameron ..

Cameron's pov:

Την παρατηρώ τόση ώρα με την μικρη και αρχίζω να συνειδητοποιώ τα λογια της μητέρας μου τοτε...

Κατευθύνεται ανήσυχη προς το μερος μ...

Christy :  Θελω να μιλήσουμε...

Ωχ..  Γιατι παντα με αυτην την ατάκα συμβαίνουν τα χειροτερα... 

Cameron:  Φυσικα αγαπη μου...  Της ειπα,  χαμογέλασε με αυτο...

Ναι που το περιεργο την ειπα αγαπη μ... Τι θελετε τωρα...

Christy :  Πρώτα απο ολα συγνώμη που πίστεψα αυτες τις μαλακίες για σενα...  Αλήθεια λυπάμαι... Δεύτερον ξερεις οτι περνάω υπέροχα μαζί σου...  Ενω δεν το περιμενα οτι θα ερωτευτώ εναν Μπάτσο...  

Oh yeah bitches ... Με εχει ερωτευτεί... Αχνεε..  Νομιζω οτι η καρδια μου χτυπαει σαν ταμπούρλο που θα την ακουσει κ ολας κ θα γίνω ρεζίλι.... 

Christy:   Τελος παντων ζουμε ολη αυτην την ευτυχια μεχρι το τηλέφωνο να χτυπήσει και μα ειναι ο πατέρας μου για να μ αναθέσει μια αλλη αποστολή... Την οποία πρεπει να εκπληρώσω πάση θυσία... Θα με ρωτήσεις γιατι?  Γιατι αλλιώς θα μας προλάβουν οι άλλοι...

Αλλοι?? Τι εννοεί με αυτο.. Υπάρχουν και αλλοι?  Τι στον πουτσο. 

Cameron : Συνέχισε μωρο μου... 
Θελω να μαθω κ αλλα για αυτην την υπόθεση..  Και οχι δεν θα τους καρφώσω θα τους βοηθησω...

Christy:  Οπως ελεγα μας κυνηγάνε...  (Εκλαιγε με λυγμούς) ..Θελουν να μας σκοτώσουν βασικά εμενα οπως και την μητέρα μου... 

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΜΩΡΑ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΌ ΤΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΕΠΈΣΤΡΕΨΑ ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΆΡΕΣΕ
ΡΟΜΙΝΑ: Η ΘΕΑ😂

In Love With A Policeman..Where stories live. Discover now