━09

109 14 0
                                    

" herm.. paperjela.. "  balas Yoongi.

Eh, dia tak marah ke?

Buang tebiat ke apa dia ni. Tetiba lak tak bising.

Yoongi

Aku sebenarnya dengar dia sempat kutuk aku tadi. Tapi aku malas nak bising-bising.

Lagi pun apa faedahnya kalau gaduh jer selalu kan? Dapat dosa je ada

Lagipun , Samchon aku pernah kata
" kita ni tak boleh sangat benci kepada orang. Lebih-lebih lagi kepada yeoja. Sebab manalah tau kan kalau orang yang kita benci tu, jodoh kita? Kita tak tau. Tuhan tentukan segalanya "

Fuhhh mereciks ayat Samchon aku tu.

Tapi masa Samchon aku kata camtu tu , pernah juga aku rasa nak tanya
" Samchon , abes kalau kita benci lelaki? Takkan lah jodoh kita ngan lelaki? "  haaa , tapi aku batalkan niat aku. Tak berani nak tanya pasal takut Samchon pegi cili mulut aku.

Sebab tu lah malas nak gaduh-gaduh dah. Dah mula ada cahaya gitu kat hati ni (•ω•) nanti manalah tau kan TERbenci ke kat Taeyun.

Tapi kekadang tu , adalah meluat sikit ngan perangai dia (   ゚,_ゝ゚)

" jadi , bila kita nak keluar ni? Kang tak pasal-ii kita kena tangkap basah kat dalam ni. Aku taknak weyh " kataku kepada Taeyun.

" kau , kalau taknak gigi tu berterabur kat lantai ni mulut tu jaga sikit eh. Apa pula sampai kesitu. Macam nak-nak je kau ni kena tangkap basah ngan aku?"

" eh kalau kena tangkap basah tu , aku pun suka. Wooo , kawin free tu. Tapi kan , bila kena tangkap basah ngan kau ni , aku tak nak. Taknak duh kawin ngan kau. " aku tayang muka geli.

K sebenarnya aku tak geli pun.

" Abes , kau ingat aku nak sangat kawin ngan kau? Huh aku rela bujang sampai tua dari kawin ngan kau " Taeyun mencebik.

sejak bila kau dah pandai mencebik ni? Kalau mencebik tu muka lawa takpa. Ni , muka cam tenuk

" takpayala lah mencebik. Buruk tau tak? Kan ke lagi lawa kalau kau senyum. Haa cer senyum sikit? "

Taeyun pun tayang senyumannya dengan malas.

" haaa lagi lawa kan kalau senyum. Janganlah sia-sia kan lawa tu "

Taeyun

Aku lawa ke?

Okay aku tau aku lawa.

Maksud aku , aku lawa ke kat mata dia?





━━━━━━━━━━

Hai (⊙ω⊙)
k Joyah tau Joyah dah lama tak update.

Ketahuilah , bahawa author Joyahmu ini seorang yang pemalas (´・ω・')

Agagaggaga. Btw jangan lupa vote and komen eh? Nanti Joyah lanje coki-coki 😉

Enjoy💞

First Love ❙ myg〆 Where stories live. Discover now