17- Nog nooit

568 22 4
                                    

Hazel ligt te slapen. Ze leunt met haar hoofd tegen haar hand . Ik lach zacht. Ik sta op en leg een deken over haar. Ze schrikt wakker . Ze lacht zelf. 'Ik sliep of niet'. Met een lach knik ik en plof weer neer. Ze rekt zich uit. 'Wat is de tijd' '1 uur' lach ik. Ze zucht. Zeus ligt languit op de grond en dan op zijn rug. Hazel lacht erom. Zeus schiet omhoog en gaapt. 'Ik denk dat ik ook terug naar het hotel ga' 'Als je wilt kan je hier blijven, er zijn hier genoeg kamers'. Hazel kijkt me verrassend aan. 'Wat' lach ik. 'Oh niks' giechelt ze. Zeus legt zijn kop op de schoot van Hazel. 'Je hebt honger'. Zeus blaft blij. 'Ik kijk wel wat er is' zeg ik. Ik sta op. 'Kom Zeus' zeg ik. Ik loop naar de keuken en Zeus achtervolgt me blij. Ik open de koelkast. 'Is ff kijken'. Mijn ogen gaan de spullen langs. 'Kip' zeg ik. Zeus zit al te kwijlen. Ik pak het bord met de kip en haal het folie ervan af. Met 2 vorken breek ik het in stukjes en leg het op de grond. Zeus begint meteen te eten. Ik loop lachend weer terug naar de woonkamer. Hazel is weg. Ik loop naar de hal en ga naar boven. Een deur staat open en licht is er aan. Geluidloos loop ik er heen. Ik kijk om de hoek. Hazel staat met de rug naar me toe. Kleine brandplekken zie ik op haar schouders en rug zitten. Weer geluidloos zet ik wat stappen terug. Heeft haar vader dit gedaan ? 'Hazel' zeg ik . Ik begin te lopen. Voor de deuropening blijf ik staan. Ze heeft alleen een hemd aan. 'Wil je wat eten ?'. Ze knikt. Samen lopen we naar beneden en gaan naar de keuken. Ze gaat op het aanrecht zitten. Ik open de koelkast weer. 'Oke brownies, zin in ?' zeg ik. Hazel grijnst. Ze heeft haar haar in een knot gedaan. Haar wenkbrauwen zijn donker en haar ogen zijn licht. Het past zich mooi aan op elkaar. Ik pak ze eruit en leg ze op het aanrecht neer. Hazel pakt er een en neemt een hap. 'Jam' zegt ze. Ik lach. Zelf neem ik ook een brownie en neem een hap. 'Inderdaad' lach ik. Hazel grinnikt. Ik kijk op de klok. 10 over 1. 'Ik ga zo nog even roken en dan ga ik slapen' zeg ik. Hazel knikt. 'Ik had je niet voorgesteld dat je rookt' 'Na ja mijn ouders weten het niet, en mijn zus niet'. Ze lacht. Ze kauwt blij en slikt het door. 'Ik heb nog nooit gedronken of gerookt' 'Echt niet' zeg ik. Ze knikt. Ik zucht. 'Mijn oom , toen die net zo oud was als mij, had ook een soort drugs verleden. Mijn vader vondt hem toen die helemaal van het padje af was'. Hazel stopt haar handen tussen haar knieën. 'Oh, dat is best heftig'. Ik knik. 'Dus drugs nee. Maar drinken, zelden en roken tja'. Ze lacht. Ze pakt weer een brownie. 'Het hoeft van mij niet, ik ben 15 dus ja'. Ik lach. 'Ik 16' zeg ik. 'Ik dacht ouder' 'Hoe oud schatte je me dan' zeg ik. '18' zegt ze zacht. 'En dan ga je toch mee' grijns ik. Ze rolt met haar ogen. 'Je ziet er niet gevaarlijk uit' 'Jij ook niet'. Ze kijkt me aan en ik knipoog. Ze lacht. Ze neemt een grote hap en kauwt het overdreven en smakkend. 'Vies' zeg ik. Ik open het kastje en haal er een asbak uit. Ik pak een sigaret uit het pakje die in mijn broekzak zat. Ik steek hem aan en neem een flinke hijs en blaas het rook uit. Mijn lichaam komt meer tot rust. Hazel kijkt me aan. 'Wat' zeg ik. 'Mag ik het ook is proberen' zeg ik. Verbaasd trek ik een wenkbrauw op. Nog steeds verbaasd geef ik haar mijn sigaret.  Ze neemt een hijs en hoest flink. Het rook komt met schocken uit haar mond. Ze heeft de sigaret terug. Ik lach. 'Bijna' lach ik. Ze rolt met haar ogen en hoest flink. 'Dat prikt' 'Alcohol ook'. Ze zucht. Ik lach.

~

Hazel

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hazel

Casper

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Casper

De hoofdstukken gaan meeste over Hazel en Casper dus "actie" is er niet, het komt wel , alleen wanneerr... idk😏

Enjoyyy

Voteee
Commenttt
👀👅

HIS STORY BOOK 5Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu