R E G U L A M I N

1.1K 26 6
                                    

Witaj szanowny mieszkańcu tej cudownej planety, którą zwiemy Ziemią.

Jeśli się tutaj znalazłeś, to oznacza, że:

A) albo zagubiłeś się czasoprzestrzeni

B) albo jesteś Luke'iem Skywalkerem i walczysz z Lordem Vaderem

C) twoja wena odjechała na wakacje i teraz gra w limbo z Olafem z Krainy Lodu

Zresztą, nieważny jest powód, dla którego się tu znalazłeś.

Ważne jest to, że odnalazłeś moją książkę spośród wielu setek albo tysięcy podobnych i postanowiłeś skorzystać z jednego z moich chorych pomysłów.

Lecz, zanim znajdziesz dom dla jednego z pomysłów, musisz poznać kilka zasad.

Otóż:

A) Jeśli chcesz przygarnąć pomysł, napisz, że zaznajomiłeś się z regulaminem, a na potwierdzenie tego, podaj hasło LILMEOWMEOW

B) Po przygarnięciu pomysłu, masz MIESIĄC na opublikowanie opowiadania. Czemu akurat miesiąc? Bądźmy szczerzy, z weną jest jak z okresem, raz jest, a raz go nie ma. Sama ostatnio dostałam napadu weny po ponad pięciu miesiącach, takto przez ten czas nie byłam w stanie nic napisać. Lecz jeśli po tym czasie, opowiadanie nie zostanie opublikowane, pomysł zyskuje status 'wolnego' i jest dostępne dla innych użytkowników serwisu Wattpad.

C) Po opublikowaniu opowiadania, zaznacz w opisie, że pomysł jest mojego autorstwa. Możesz też oznaczyć mnie w poście albo zadedykować rozdział.

Oznaczenie pomysłów:

✓ - wolny

✗ - zajęty

Jeśli masz jakieś niepotrzebne pomysły, możesz przesłać mi je priv ;)

To tyle mam do przekazania Wam w temacie pomysłów na fanfiction i zasad panujących w tej książce.

Niech moc będzie z Wami i all the love,

Krecik x

story ideasOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz