Reggel arra keltem,hogy kopognak az ajtómon.
-Hagyjá' má'!-morgolódtam és fejem visszatemettem a párna tengerbe de vissza aludni nem tudtam így kimásztam a meleg takaró alól és a konyhába mentem ahol a Jamie kutakodott a fagyasztóban.
-Hol a jég?-fordult felém és mikor megláttam miért kérdezi őszintén megsajnáltam egy kicsit ugyanis egy lila monokli terült el felduzzadt szeme alatt.
-Upsz!Tegnap nem akartam ezért ekkorát beverni neked!-húztam el számat majd arrébb toltam a fiút a fagyasztó elől és a legeslegaljában meg is találtam a keresett dolgot.
-Mégis sikerült!-dobott hozzám egy konyharuhát.
-Köszi így nem kell keresnem se.-tettem a jégkockákat bele a rongyba majd egy befőttes gumival összekötöttem,hogy ne essen ki egy se.Majd a konyhapultnak támaszkodó fiú arcára nyomta.
-Ááááá!-kiáltott fel mire befogtam száját.
-Kuss ha a szomszéd néni meghallja feljelent csendháborítás miatt!-mondtam neki.A következő pillanatban pedig csengettek.-Na basszus!Fogd meg a rongyot!-mentem ajtót nyitni.Mikor kinyitottam ajtót és az ott álló vénszipirtyóra mosolyogtam.-Csókolom Nancy néni,miért tetszett átjönni?
-Ti huligánok ha nem maradtok csöndben akkor hívom a rendőrséget nem is inkább most hívom fel!
-De hát nincs is magánál telefon!-húztam fel szemöldököm.
-Nem érdekel,úgy is átlóg a diófátok,ez már birtok háborítás!-tipegett el.
Ahogy becsuktam a fabútort hangosan felnevettem.
-Ezért nem kéne itthon is felidegelned és ordítoznod!-mentem vissza a konyhába.
-De hát ha mindig te váltod ki belőlem az idegességet és miattad ordítozok a fél sulival?Ha idegesítesz?-ment fel az emeletre lebaszva a földre a vizes rongyot.
Értetlen fejjel vettem fel a rongyot és vittem a mosó konyhába majd ültem le a nappaliba a telefonommal és felhívtam skype-on egyik barátnőmet Hwa-t.
-Sziaaaaa!-kiabáltam halkan a telefonba.
-Hello!-mosolygott rám.
-Milyen japánban a nagyszüleidnél?-kérdeztem.
-Nagyon jó,elsőnek kicsit fura volt de most már megszoktam és nagyon jó itt lenni,ha szabad ezt mondanom haza se akarom menni!-vihogott.
-És vanna...-egy cifra káromkodás félbeszakította a mondatomat.
-Hát ez meg ki?-suttogta nekem japán barátnőm.
-Ideiglenes lakótárs!-legyintettem.
-De mi a neve?-kíváncsiskodott.
-Gyere ide!-kiabált nekem.
-Gyere ide te!-szóltam vissza.Erre hangos léptek zaját hallottam.
-Segí...-nem tudta befejezni mert leokádta az egyik fotelünk.
-Úristen!-pattantam fel.-Hwa várj egy picit!-szóltam oda még barátosnémnak.Aztán bementem a konyhába és egy benedvesített ronggyal,pohár vízzel és egy vödörrel mentem vissza.Jamie már a nem hányt és a kanapén ült.Oda mentem hozzá és verítékes homlokára raktam a rongyot,a poharat a kezébe a vödröt pedig elé tartottam,ami hasznos volt mert alig nyelte le a vizet már jött is vissza neki.A rongyot levettem homlokáról és haját kisöpörtem arcából majd kezem tettem a rongy helyére,forró volt homloka,aztán nyakához tettem kezem,az is ugyan olyan hőmérsékletben "pompázott".
Mikor abba hagyta a rókázást,lihegve csak annyit mondott:
-Mindjárt feltakarítom!
-Dehogy takarítod,te most lefekszel és pihensz!Majd elviszlek az orvoshoz!-mentem vissza a konyhába és egy felmosóval és sok ronggyal,vízzel és gyógyszerrel tértem vissza.
A gyógyszert Jamie kezébe nyomtam,a vizet és a felmosót na meg a rongyot pedig én használtam.
Miután mindent feltakarítottam,a beteg fiúhoz fordultam aki engem nézett.
-Mi az?-néztem rá értetlenül.
-Te is rosszul nézel ki!-suttogta.
-Tudom!-vontam vállat.
-Menj fel készülődj!5 perc és megyünk.-elindult a lépcsőn felfele majd szószerint rohanni kezdett.
Hamar kiderült,hogy a WCre futott.
-Rosszul vagyok!-nyafogott.Jobb karját átemeltem a fejem felett,átkaroltam a derekát és elvonszoltam a mostani szobájáig,ott befektettem az ágyba majd betakartam és leültem vele szembe.Így betegen olyan gyámoltalannak nézett ki,mintha mindig segítségre szorulna.
-Próbálj aludni addig ameddig én elmegyek a gyógyszer tárba.-töröltem le egy az erölködéstől kicsordult könnycseppet arcáról.
-Ne hagyj egyedül!-kapott kezem után.
-De muszáj,csak a gyógyszertől leszel jobban!-mentem vissza hozzá és haját egy kexi csattal (rózsaszín unikornis mintával)eltűztem arcából.
-De akkor sem akarok egyedül lenniiii!-rángatta kezem mint egy 4 éves.
-Ugye tudod,hogy nagyon gyerekes vagy?De ahh...Szólok anyáéknak,hogy ha megindul a forgalom akkor menjenek be a patikába.És hogy lásd,változó képes vagyok most az egyszer nem küldelek el a halál faszára.-ültem le a földre ágya mellé.
XXXX
Még mindig a vendégszoba padlóján csövülök,közben haza értek a szülők egy rakat vitamin készítménnyel,meg immunerősítővel,meg az anyám kínja tudja mivel,pedig én csak egy nyamvadt B6 vitamint kértem és fájdalom/láz csillapítót,nem egy komplett patikát.
Éppen Hwa-val beszélek mikor Jamie elkezd kapálózni.
-Hagyjál,nem érted?!Szeretlek!Te ezt miért nem viszonzod?!-rúg-kapált.
-Hééé!-bökdöstem vállát.Nem segített.-Jamie,nyugiii csak egy rossz álom!-suttogtam fülébe és arcát símogattam.
-M....mi?-kapta fel fejét ezzel sikeresen lefejelve.
-Auu és még te mondod,hogy én vagyok a közveszélyes!-terültem el a földön homlokom maszírozva.
-Bocs,rossz álom volt!-vont vállat.
-Tudod,amit álmodsz annyi mint ott lenni ami nincs!-ültem fel, arcára pedig furcsa kifejezés ült ki de hamar el is tűnt.
-Jobban vagy?-kezdeményeztem beszélgetést.
-Azt hiszem jobban!-ült fel az ágyban majd lábait a fapadlóra tette,de ahogy felállt térdei megremegtek.
-Hova szeretnél menni?-álltam fel.
-Csak sétálni szeretnék,nem szeretem elhagyni magam!-támaszkodott a falnak.
-Várj!-mentem oda hozzá és megint átkaroltam derekát ő pedig nyakam és így mentünk végig a házon,elnyerve szüleink csodálkozó pillantásait.
XXXX
Ahogy elkezdtünk beszélgetni hamar kiderült,hogy nem is olyan rossz társaság.
Éppen nevetve ültünk le babzsák foteleimbe a moziszobába,hogy megnézzük az Amikor kialszik a fény-t.
XXXX
-Soha többet nem nézek horrort!-bújtam ki a párna barikád mögül.
-Miért?Pedig tök jó volt!-nevetett mikor megjutalmaztam gyilkos pillantásaim egyikével.
-Adok én neked olyan tök jót,hogy Kínában kötsz ki!-kezdtem ütögetni,minek az lett a vége,hogy rajta feküdtem ő csípőmet fogta és csak néztük egymást.-Őőőő....remélem már ott vagy!-szálltam le róla és álltam fel majd mentem ki a szobából de ahol kezei hozzám értek bizsergett bőröm.
Te jó isten,mi a faszt művel velem ez a Hülye gyerek?!
Meg fogok bolondulni!
Ha még egy ilyen lesz velem hívom a legtávolábbi diliházat(!)....
xxx_ZomBogi_xxx
DU LIEST GERADE
Utállak de szeretlek! [1.-2. rész] *ÁTÍRÁS ALATT*
FanfictionMikor megláttam a kanapénkon a (számomra) legutáltabb személyt azt hittem,hogy ki rohanok a világból abban a szent minutumban.... Aztán párhét múlva olyan dolog történt ami még legvadabb álmaimban is elkerült... /Saját buksimból pattant az ötlet...