18. peatükk - Sõprus

258 29 3
                                    

[toimetamata]

18. peatükk – Sõprus


„Ariel," ütleb Harry mõne aja pärast. Me oleme hetke olnud vaikuses, aga see pole väga kohmakas vaikus. Me oleme mõlemad rahulikku järvevett jälginud. Pööran end, et Harry't vaadata ja sel korral pole ta silmad minul, vaid veel. „Esimesel korral, kui me kohtusime, miks sa ei rääkinud? Sa lasid mul arvata, et sa tumm oled. Sa oleks võinud midagi öelda, isegi lihtsalt 'ei'."

Vaatab häbistatult alla, leian oma kleidi huvitavana ja üritan võidelda klombiga kurgus. See on väsitav, aga jään sinna, tema kõrvale, üritan vestlusega jätkata.

„Ma olin... ma ei suutnud ja sa... sa tabasid mind ootamatult," vastan lõpuks ja sel korral tunnen tema pilku endal. „Ma tahtsin... ma ei suutnud. Ma... ma pole inimestega hea. See... praegune, kõik see on nii... nii raske mu jaoks." Kui ma selle lause lõpetan, emban iseennast ja hingan sügavalt sisse.

Kujutan enda peas ette Mare'i ja paljusid asju, mida ta mulle eile õhtul ütles: Ariel, reaalsus pole kunagi hullem kui su kujutlusvõime. Sa pead enda pea ja keha panema uskuma, et kõik on hästi. Sul on oma keha üle võim. Nagu nendel inimestel, kes suudavad valu kontrollida! See on kõik su peas kinni. Sa suudad teha mida iganes sa soovid.

Ma pean oma keha kontrollima; seda, kuidas mu süda puperdab, või kuidas ma värisen, või viisi, kuidas ma tunnen, et mul seest keerab. Ma suudan enda keha kontrollida, ma olen iga oma anatoomia osa omanik. Ma suudan seda teha.

„Alati... alati olid siin vaid mina ja mu õed," selgitan Harry'le. „Ma olin koduõppel ja kui ma kooli läksin... ma ei suutnud kellegagi kunagi rääkida. Mul... mul on sotsiaalne ärevushäire," jätkan ja kuulen tema segaduses ahhetust, nii et kui vaatan kiiresti Harry poole, näen teda kulmu kortsutamas. „Inimeste juures olemine teeb mind ärevaks. Ma... ma hakkan kartma ja pelgan neid."

„Kas sul sõpru on? Anna andeks, kui see kõlab nagu ma solvaks sind; ma vannun, et ma ei mõtle seda nii; lihtsalt sa paned selle kõlama nagu–"

Itsitan selle peale kui murelikuna ta kõlab ja ta peatub. Kui ma teda vaatan on tal näol armas naeratus, mis paneb mu südame väga erineval viisil taguma.

„Sellest pole midagi... ma ei usu. Noh... ma arvan, et Mare on mu sõber," ütlen. „Ta on tüdruk, kellega ma kohtusin ja ta... ta aitab mind. Aga võib-olla... võib-olla teda enda sõbraks kutsumine on juba liig."

„Noh," segab Harry suure naeratuse saatel vahele. „Mulle meeldiks su sõber olla."

Hetkeks tuletan meelde oma unenägu; seda, kus Harry mind ootas ja küsis kas ma tahaksin ta sõber olla. See on tõenäoliselt lähim, mis ma selle unenäo täitmisele saan, eks?

„Mu–mulle meeldiks see," vastan naeratusega ja tema oma laieneb. Ta näeb nii õnnelik välja, kuigi ma ei saa aru miks minu sõbraks olemine teda rõõmsaks peaks tegema.

See on nii imelik, aga nii tore, sest et sellest ajast kui ma ta päästsin, olen ma, noh, teda jälginud, ma arvan. Ma olen kujutanud ette seda, milline ta päriselt on; kujutasin ette seda toredat ja viisakat kutti ja nüüd kui ma temaga päriselt räägin; saan võimaluse tõestada, et ta ongi nii nagu ma ette kujutasin. Ta ei ole ennasttäis kuulsus; ta pole enesekeskne ja on raske uskuda, et ta on muusik miljonite fännidega, kes iga tema sammu imetlevad. Ja siin ta on, tahab minu sõber olla. Minu; tüdruk, kes saab vaevu ilma kokutamata või tundmata, et sureb seesmiselt, rääkida. Tüdruk, kel pole ühtegi teist sõpra. Tüdruk, kes kardab maailma, aga tahab selle osa olla. Ja ta tahab minu sõber olla.

Väike Arg Ariel (ft. Harry Styles) / Little Shy Ariel (Eesti keeles)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon