Tanıtma

25 7 2
                                    

Asya;Deepika Padukone

Gökay;Priyanka Chopra

Görkem;Ranveer Singh.

Asya ve Gökay yıllar önce sanaldan tanışmış iki arkadaştır.Asya 23 yaşında,Gökay ise 22 yaşındadır.Ha bu ara da size Asya ve Gökay aslın da biraz bilgi vereyim.Asya göğüslerinin altına kadar uzanan dalgalı kahverengi saçlı,1,73 boy ve 60 kilo da güzel bir kızdır.Üniversiteyi bitirmiş yakın zaman da bir iş yerinde staj yapacaktır.Türkçe,İngilizce,Arapça,Hintçe ve Almanca dillerini bilmektedir.Aslen Konyalıdır ama İstanbul da yaşamaktadır.Tek kardeştir ailesi Konya'da yaşamaktadır.Asyayı çok güzel yetiştirmişlerdir.Saf bir insandır,ama bir o kadar kincidir.Sevdiklerini çok sahiplenir ve çok kıskanır.Asya'yı ilerleyen zamanlar da daha iyi tanıyacaksınız..

Sıra geldi Gökay'a.Gökay omuzlarına dökülen kahverengi dalgalı saçlara sahip güzel bir kızdır.1,70 boyu,59 kilosuyla şirin biridir.Üniversiteyi bitirmesine son 1 yıl kalmıştır,ama bazı durumlardan dolayı son sene gitmemeye karar vermiş ve dondurmuştur.Aslen İzmirlidir ve İzmir'de yaşamaktadır.Babası kim tarafından öldürüldüğü bilinmeyen/bulunmayan bir kişi tarafından adice 10 kurşun ile öldürülmüştür.Olay üstünden 1 hafta sonra da cesedi bulunmuştur.Annesi zaten babası ölmeden 1 sene önce dış ülkeye onları bırakıp kaçmıştır.Gökay ise İzmir de kardeşi Görkem ile yaşıyordur.Gökay yaşadığı şeylere rağmen çok eğlenceli ve umursamaz bir insandır.Tabii yalnız kaldığı zamanlar hunharca ağlıyordur.Duygusaldır üzüldüğü zaman somurtur ve eski Gökay'ı zor bulursunuz.Madem bahsettik Gökay'ın kardeşi Görkemden de bahsedelim.Gökay'dan bir yaş küçüktür.Görkem, 1,77 boyunda 81 kilo koyu kahverengi saçlara sahip hoş bir erkektir.Babası da gittikten sonra hayatta iki kişi dışında kimseye güvenmeyeceğine yemin etmiştir.Sonra hayat onu acımasız olmaya zorlamıştır.Kolay kolay gülmez,kibirli,egolu ve umursamazdır.Kirpi gibidir.Ona dokunanın canını acıtır.Duygusuzdu...Askerliğini yapalı 2 sene olmuştur.Belirli bir işi yoktur,kafeler de şarkı söyler,kafasına estiği zaman küçük çaplı konserler verir.Para konusun da sıkıntıda  değildir çünkü babasından miras kalmıştır.Gökhan bahsettiğim karakter de kötü bir insandır.Ama hassas olduğu iki kişi vardır.Biri ablası Gökay diğeri ise Asya'dır...İkisine asla kötü davranmaz arada Gökay'a kötü davrandığı oluyor ama Asya'ya asla ! Asya ile konuşurken o kirpi halinden eser yoktur.Asya'ya farklı duygular beslemektedir ama bunu ona hiç söyleyemiyor.. 

Evet olayı yaşayan insanları tanıdığımıza göre hikayeye geçebiliriz..


Sanal GerçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin