*Prolog*

72 5 1
                                    

"Neboj mami. Budu v pořádku." Řekl dnes asi už po páté chlapec s ulízanými platinovými vlasy. Dnes je jeho velký den. Stačí nastoupit do Bradavického expresu.
"Dobře zlato. Nic si neudělej!" Křikla na Draca jeho matka Narcissa když nastupoval do onoho červeného vlaku. Vydal se hledat kupé. Všude bylo plno. Krucifix! Pomyslel si Draco. A hele prázdné kupé. Když kolem něj procházeli děti měl na svém obličeji neutrální masku bez emocí.

********************************

Dívka s neposlušnými kadeřmi utíkala ve vlaku hledat kupé. U jednoho prázdného se zastavila. Vešla dovnitř a sedla si. Najednou kolem prošla skupinka kluků ve stejném věku jako ona. Zastavili se a vešli k Hermioně.
"Uhni natáčko." Řekl jí jeden. Druhý vzal její kufr a vyhodil ho do uličky.
"Co děláš?" Zeptala se vyděšeně.
"Děláme si místo v kupé." Odpověděl kluk a stím ji vzal za vlasy a vyhodil z kupé. Samozdřejmě se to neobešlo bez kopance směřovaného na její obličej.
"Auuuu." Zaskučela Hermiona která se teď držela za obličej.

********************************

"Auuuu." Uslyšel Draco zaskučení zpoza rohu. Opatrně nakoukl a uviděl dívku jeho věku jak leží a drží se za obličej.
Brečela. Chudák. A navíc nevypadá špatně. Malfoy! Takhle nemysli! Je raněná. Tak jí alespoň pomoc ty idiote! Křičelo na něj svědomí. Přišel k ní a opatrně ji vzal do náruče. Donesl ji na sedačku v kupé a potom jí přinesl kufr.
"Kdo ti to udělal?!" Zeptal se Draco vyděšeně a dívka si pomalu sundala ruku z obličeje.

↓↓••••••••••••••••••••••••••••••••••••↓↓
Asi se divíte proč je KRUCIFIX TAHLE KAPČ A TAK KRÁTKÁ!!!!!!!  XDJe to kvůli mému knižnímu plánu. Aby mi dobře vycházely kapitolky musím to ďobnout (ukončit) ve vlaku. Navíc pokračování....
Tak budu doufat že se nenaštvete a nezabijete mě.
Vaše Herm♥

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 16, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Beyond Love | DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat