Był ranek dosyć ciepły lecz w pewnym momencie zrobiło mi się duszno.Koleżanka pobiegła po wodę.
W pewnym momencie podeszedł chłopak chyba nazywał się Minho kojażyłam go.Dał mi kartkę i poszrdł ,przyszła koleżanka acha nie ma imienia zaopomniałam to tak miała na imie a właściwie ma na imię Luiza.
Lubię ją a wręcz uweilbiam tylko ona nie posiada chamulców .
Ja też nie jestem idealna.To potem poszłyśmy do akademika.Istał tam on:( Minho to było straszne .Poczułam coś w rękawie ........była tak kartka z numerem telefonu .Zadzwoniłam i usłyszałam głos jego tego zboka.
Zadzwoniłam do Luizy lecz zostawiła telefon w pokoju myślałam że on jej coś zrobił.
Pobiegłam do łazienki i zaczełam ciąć się wannie próbowałam ciąć się ale nie myślcie że głupia jestem ani tylko mądra zaczełam ciąć się mydłem w płynie .
Minoł jeden semestr on czyli Minho nadal na eszka obok mnie .Luiza była wtedy w barku bo chciała się napić .
Wtedy ktoś zapukał do moich drzwi . Nie zdziwiło mnie to ale jak zwykle nie popatrzałam w dziórkę od drzwi i był tam Minho o weszedł .I chyba co ał mnie pocałować ale ja powiedziałam że zrobię kawę.On odpowiedział że ma ochote na deser.Potem wyszła z łazięki Luiza i weszły do mnie koleżanki :Madzia,Oliwia,Monika,Julia,Wiktoria i Błażej.On poszedł a my za
czeliśmy się świetnie bawić i jak poszli to poszłam do pokoju a Minho był tam i leżał byłam upita no i doszło tam nie powiem do czego..
.............Po tym co się wydzrzyło mięndzy mną a nim ciś zaiskrzyło byliśmy parą.Jak wracał z treningu to wyglądał jak by brał sterydy.Ale ok.
Wyrwłam się od nauki i poszłam z Oliwią,Moniką i Julką na babskie zakupy.Mając w ręce po trzy torebki z ciuchami ale se nie myślcie że ja kupuje sobue ciuchy z lumpeksu.To było głupie ale tam trudno.Jak szłyśmy ba horącą czekolade to ja zapaczałam się na ciucholand wiem ,wiem no do rzeczy i natknełam się an Niutha Massa był bardzo przystojny i taki silny on miał biceps i kaloryfej oj tam oj tam mniejsza o to co byłam młoda i głupia. On zapyczał mnie o imie i mnie wciągneło bo zapomniałam wam na początku napisać moje imię i tak nazywam się Maja Bartoszek no to powiedziałam mu dziwicie się dlaczego znam jego imię Niuth Massa on jest najprzystojniejszym chłopakiem w Kaliforni albo USA.
Ale to nic jest okey. Tylko że ja się w nim bujałam od małego dziecka.Ale tam już on był taki ałodki opisze wam go ale najpierw ja to tak naztwam się Maja Bartoszek studjuje na uniwerstecie w Kalufiorni i jestem szczupła chyba ale to nic .A Nuth jest bardzo silny,piękny,przystojny ,mądry i ma karoryfer ale lubi grać w jakieś gry o chyb gryfach jak dyreń.Ale potem pobiegłam do dziewcznlyn i opowiedziałam im o tym co się stało.
A one zaczeły mi zazdrościć i mówić że nie ładnie zdradzać się chłopaka i nagle zaczoł bopeć mnie brzuch dziewczyny pytały czy mi się spóźnia miesiączka a ja powiedziałam że tak ale co w tym złego ?:( Pobiegłam do apteki Oliwia po test ciążowy poszłyśmy do toalety na Pekaesie(PKS czyli na peksie ).Byłam w ciąży ale co gorsze nie wiem czy z Minho czy z Lukasem. Bo byłam z Lukasem w separacji ale potem poznałam mojego zboka czyli Minho ale on jest słodki mogłam zostać zapłodniona na imprezie z Błażejem i dziewczynami a mogłam też jak byłam z Lukasem on cały czas mówił o seksie a ja wkurwiona kopnełam go w jaja i poszłam.
To był głupi związek i głupie brakuje jeszcze że bym miała ridzić dziecko w akademiku .O lol co to by było okropne, straszne i fuj .
CDN
CZYTASZ
Love you.
AdventureJest to powieść o młodej parze zakochanych w sobie studentów którzy mają dziwne lecz ciekawe przygody.