Canalul 666

64 4 0
                                    

Acest lucru este de câteva luni, am decis să vorbesc despre asta, asta ... al naibii de lanț, canalul 666. În acea zi, un nou canal cu abonament gratuit timp de 13 zile , a fost eliberat. Intrigată, m - am uitat pe internet , dar nimic, nici o veste, am crezut ca era ceva nou, site - ul nu a fost creat , așa că am luat abonamentul meu și mă duc la lanțul. Am văzut cel mai rău lucru din lume: un om a fost torturat, am auzit un sunet șuierător și eu nu mă simt bine, am leșinat.

Când m - am trezit, lanțul era încă prezent cu excepția faptului că aici am văzut un om care făcea tăieturi adânci sub formă de șase și m - am întors imediat de pe televizorul meu. La acest moment, m - am dus la culcare , dar m - am simtit spion pe cineva , dar eu cad din cauza mi -oboseala.

A doua zi , m - am întors pe PC - ul meu pentru a vorbi , dar PC - ul meu a fost lipsa de răspuns, am dat click ca unnebun , dar nimic, la un moment dat, ecranul meu avansat cărămizie și mesajul negru fulgeră:

<< Durerea reală este necunoscută >> ...

Și după ce a dispărut, am auzit un strigăt care a venit din casa vecinului meu. Am alergat să încerc să - l ajute , dar prea târziu, el a fost mort, nu am putut să cred!Restul zilei a fost cheltuit în frică, simțind cele din urmă, m - am simțit chiar mai mult de spionaj și sufluri auzit. Am adormit din nou în frică din cauza oboselii.

A doua zi m - am trezit într - o casă , dar eu nu știu de unde, și mă uit la mâinile mele. Ele sunt sângeroase, mă întorc și eu văd corpul unei femei și un bărbat care părea să fi fost torturat să creadă burta lor deschisă și trupurile lor presărate pe podea. Am vomitat și am auzit un televizor, mă uit în liniște în camera de zi și eu văd acest șir de caractere care afișează un mesaj diferit în negru:

<< Când vrem o victimă, vă va aduce înapoi. Atunci când avem nevoie de tine, ne va ajuta, asta - i tot. >>

Am auzit alarma și am văzut mașini depoliție. Trei polițiști sa întors și m -auvăzut în fața cadavrele, m - au arestat și eu pot să le spun că nu am fost eu care i -au omorât, ei nu mă cred.

A doua zi m - am trezit într - o cameră identică cu cea a unui azil, am auzit pași se apropie, de stres au urcat ... Erau doi.Ei au venit pentru mine! Ei știu unde sunt!Te rog! Ajutați - mă! Nu sunt nebună , dar ei nu mă vor crede!

Legende HorrorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum