Chapter 41

111 20 22
                                    


» „...začali sme ako priatelia a keď tak i skončíme, bude to najlepšie zo všetkého, čo by sa mohlo stať." «


„Prvá pesnička, ktorou otvoríme celý koncert, by mala byť Carry On," vyhlásil Ashton a presvedčivo sa pozrel na ostatných, ktorí bez jedinej námietky súhlasili.


„Myslím, že je to dobrý nápad. Carry On má pre nás i pre fanúšikov hlbší význam, bude to skvelá úvodná pesnička," prikývol Michael pomaly.


Calum sa naklonil ku stolu a ceruzkou napísal na kus papiera Carry On a číslo jedna.


Sedeli sme na gauči vo veľkej miestnosti, kde nacvičovali na ich turné, ktoré začínalo už za niekoľko dní. Chalani si práve robili set list a pomaly sa učili pesničky, ktoré už dlhšiu dobu nehrali naspamäť, Calum si dokonca musel nájsť niektoré texty pesničiek na internete a učil sa ich odznova, čo ma opakovane rozosmievalo, lebo to bolo milé.


„Druhá by mohla ísť taká pesnička ako Money, nemyslíte?" prehovorila som a ostatní sa na mňa pozreli.


Luke zaklipkal očami a pomaly prikývol. „Liv má pravdu. Money je silná pieseň a vystihuje to, akou cestou by sme sa chceli po vydaní albumu vydať, je to dobré intro ku koncertu," povedal a šťuchol  do Caluma, aby to zapísal na papier, ktorý ležal na stole pred sedačkou, na ktorom sme spolu s Calumom sedeli.


Sledovala som, ako sa znova predklonil a úhľadne napísal Money a vedľa toho číslo dva. Vlasy mu padli do čela, ale podvedome si ich rýchlo odhrnul. Potom som sa znova posadil vedľa mňa a prehodil si okolo mojich pliec ruku, venujúc mi malý úsmev.


Obaja sme vedeli, že už nám neostávalo veľa času, ktorý sme mohli tráviť spolu a tak sme si ho užívali plnými dúškami, akoby neexistoval zajtrajšok. Chodila som s ním na všetky skúšky pred turné a potom sme chodievali k nemu alebo ku mne domov, kde sme len tak oddychovali a bavili sa o hlúpostiach, ale bolo nám to jedno, lebo sme aspoň mohli spolu tráviť čas.


Stále som nemala žiadnu prácu a vedela som, že takto to nemohlo ísť ďalej, ale ešte som sa neprinútila podať si žiadnu žiadosť o prácu, pretože som sa bála, že Anne by mi zničila kariéru presne tak, ako mi to sľúbila.


Verila som, že ak sa dlhšie nebudem ukazovať v novinárskych kruhoch, možno na celú aféru zabudne a posunie sa ďalej a ja budem mať možnosť začať odznova. Okrem toho som bola i rada, že som mala teraz tak veľa času, lebo som mohla byť s Calumom.


Pobozkal ma na spánok a ja som zdvihla pohľad, aby sme si pozerali do očí. Naklonil sa ku mne a tentoraz ma pobozkal na čelo, až som slastne privrela oči a na perách sa mi podvedome objavil úsmev.


„Si v pohode?" spýtal sa ma Calum potichu, tak, aby som ho počula len ja.


Presne som vedela, na čo narážal. Za tento týždeň sa na internete objavili nové fotky nás dvoch asi trikrát, každé z iného dňa a na sociálnych sieťach sa spustila vlna hnevu a kritiku, ktorá nás silno bombardovala.

the great interview // calum hoodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora