Şaşkın bir ifadeyle bana bakarak -Geleli oldu aslın da ama pek fazla da dikkat etmedim. derken evlat. Sana beni anlat desem kesin 4 cümle bir şey olur. dedi mana dolu gülüşünü bozmadan. Tek kaşımı kaldırarak -Bir babacım; seni 4 cümle değil, 4 sayfada anlatabilirim ancak ama bitişe yaklaştım. İkincide inşallah. İki babacım; abarttın sende dikkat etmedim sadece fark ettiğim şeyleri söyledim sana. dedim ve kalktım oturduğum yerden.
Babam -Tamam öyle olsun bakalım.:) dedi. Kapıya doğru yöneldiğimde arkamdan -Evlat. Hep gittiğin spor salonundan kaydını aldırdım haberin olsun, gitmezsin bir daha. dedi babam. Ona döndüm şaşkınlıkla -Derken baba?. dedim. Ayağa kalkıp elinde bir kağıtla yanıma geldi ve elini omzuma koydu. -Evlat kendi salonun varken başka yere gitmen anormal olur. dedi.
Elinde ki kağıdı bana verdi ve -Bu salonu senin adına açtım , artık senin. Serdar Cansız isimli bir işletmeci işletiyor. Sahibi sensin. deyip yerine oturdu. Ben hafif bir şoka girdim. Elimle kağıtla kalakaldım. -Ciddi misin baba? diye sordum. -Evlat ben sana hiç yalan söyledim mi? dedi.
Gidip sarıldım ve teşekkür ettim. Benim dünyada ki en büyük nimetim o. Şaşkınlığım hala üstümdeydi o ara telefonuma mesaj geldi. (Can babam) -Evlat lise bitimine hediyen. Başka bir şey isteme yok ona göre. :) Mesajı okuyunca gülümsedim odadan çıkmamla yazmış olmalı. :) Ve cevap yazdım -Ne lisesi, salonu hayatımda sahip olduğum en büyük hediye. Senin gibi bir baba. diye yanıtladım.
Hava kararmıştı ve yorgundum biraz. Önce serin bir duş aldım. Üzerimi değiştirdim, O ara yemek yollamış annem, odama getirdi Filiz. Ne mümkün reddetmek kahvaltı yapmamanın şiddetini; annem hıncını büyük boy tabaktan çıkarmış, zar zor bütün yemeği bitirdim. Dişlerimi fırçalayıp yatağıma uzandım, üzerimde büyük bir yorgunluk vardı.
Bu yorgunluk sayesinde hemen uyudum........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADINIM MAFYA 'Aşktan Uzak' (Tamamlandı)
Teen FictionTenim göz yaşlarıyla sırılsıklam oldu.Çenesinden veda ederek ayrılan her gözyaşı, göğüslerimin arasından süzülüyor. Yavaşça omuzlarından tutup bedenini vücudumdan ayırdım. Buğulu gözleri ve nemli kirpikleri güzelliğine güzellik katmıştı. İki elim...