8

10 2 0
                                    









-di rumah-

Jk:hyung!!!

V:ape kau.??

Jk:hyung niewww garang lah..

V:aku x de mood..

Jk:kenapa??

V:fikirkan pasal perkahwinan tulh.

Jk:ala hyung nieww...x bersedia lagi kerr

V:x....hyung x nk kahwin awl...lagi2 hyung x kenl dia...

Eunmin:annyeong...cerita ape tuu...

Min:jk kau cerita pasal crush kau kee??

Jk:diamlah...bising jer minah niewww.

V:ehhh jungkook ade crush??

jk:adelh...

V:sape....cer bagi tahu hyung...

Jk:nantilh...

V:janji??

Jk:janji..

V:dh jom mkn...

Eun:*telefon bunyi lagu dope part jimin and jungkook..

Jk:asal ade suara jimeng tuuu??

Eun:diamlah hangus...

Jk:ehhh aku belum hangus lagi lahh...

Eun:*angkat phone

____:annyeong...ni park jimin....

Eun:ohhh hai jimin!!

Jk:jimin!!!!

Eun:asal kau niewww jungkook??

Jk:x de pape *sambung makan...

Eun:ohhh jimin kenapa??

Jimin:saya nk ajak awk keluar boleh???sebagai tanda terima kasih. ..

Eun:Ohhhh boleh...boleh x ajak jungkook dengan rae min sekali??

Jimin:ohh boleh*gulingkn mata asal si hangus tu ikut....dah lah suka buli aku....salah ker nk dekat ngan eun ponnn...jelesss...

Eun:bila??

Jimin:malam nanti...

Eun:umm nk ajak abg saya boleh x???

Jimin:ohhh boleh...lagi pon x pernah nampak abg awk lagi...

Eun:thanks...bye...annyeong..

Jimin:annyeong..

-panggilan tamat-

Jk:ape yg dia ckp tuu???

Eun:ohhh dia nk ajak aku keluar...

Jk:ape!!!

Eun:ishh aku ajak kau ,min dengan abng aku lah...

Jk:ohhh okeyyy..

Eun:kau jeles ker????

Jk:mana adee. *pipi merah

Eun:yelh tuu....

Jk:dh lh mkn cept...

Eun:aahahaa okey okey...

Jk:aku fhm eun...aku cuma nk buat kau cintakan aku...aku x nk tinggalkn kau...ingat suatu hari masa kau besar,ingat aku ye...kalau kita bukan jodoh...jangan lupa call
...aku akn rindukan kau...maafkan aku kalau aku tinggalkan kau untuk selama lamanya...maafkan aku...aku tahu kita hidup x lama...suatu hari nanti, kau jangan nangis sebab aku...sebb mungkin aku dh x de nak pujuk kau,peluk kau,tenang kan kau,nak suap kau makan,nak sayang kau...semua tu dh x de..aku berharap sangat kita jodoh ye....aku x boleh tengok org yg aku syg sedih....sebab aku lagi sedih....weiii...jaga diri elok elok...aku hrp kita panjang umur dpt hidup sama sama....aku...sebak...bila kau layan org lain...aku jeles...tapi aku tahu...kau...bukan aku punya...aku x kn putus asa...untuk dptkan kau....aku janji aku akn hargai kau bila aku dpt kau...aku x akn tinggalkn kau...aku sygkn kau....syg kau....dulu kn aku ade penyakit...tapi lepas kau ade...penyakit tu mula hilang...kau nk tahu x penyakit ape...penyakit kemurungan, aku dulu selalu dibuli....tapi bila kau dtg...hidup aku mula berubah...dh x murung....sebb tu lh aku berterima kasih....aku nk kau sentiasa ade dengan aku....gelak tawa kau...kau sedih, aku pon sedih....aku cuba tahan penyakit tu sebelum kau dtg dalm hidup ape...aku bersyukur sebab kau ade. ...tanpa kau...x de jeong jungkook dalam hidup nieeewww.xde peneman macam aku...x de wei....aku nk kau sentiasa gembira....sedih nanti aku sedihh....gembira selalu ye...aku nk kau bahagia dengan org yg kau cinta...kalau aku org yg kau cinta...aku x akn lepaskan kau sebab kau kekuatan aku untuk hidup...terima kasih eun sebab pernah wujud dlm hidup aku....aku nk tamat kan hayat aku dengan kau...ingat ye eun...aku syg,cintakan kau smpai bila-bila...saranghae...

Eun:jungkook...kau okey x??

Jk:aku...okey..

-tbc-

Aduhhh....author x tahu kenapa author nk buat cerita sedih....author lepas dengar lagu hug me-kim taehyung...terus author and buat cerita sedih...author menangis masa buat jungkook punya tu...aduhh author pon sorang...dengar lagu sedih sedih buat ape...okey lh yg nangis...lap air mata tuu...nanti org lampak and ingat kita nieww dh kenapa??okeyy...author dh rajin sampai hantar dua chapter 1 day...hehehehe....okey lh...author nak nangis lagi niieww..hehhe....annyeong...

Misi Mencintai VKOOKWhere stories live. Discover now