strach o něho

681 45 1
                                    

Pohled Lucy:
Páni chtěla bych vědět co to do něho vlítlo.Asi se zase přejedl . zasmála jsem se
Flashback:
Seděla jsem v pokoji a hrála jsem si s Plue (viz. Obrázek)

Když v tom někdo zazvonil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když v tom někdo zazvonil. otevřela jsem dveře a uviděla jsem tam dopis . rozhlédla jsem se nikde nikdo.Hm kdo by mi to mohl dát?Otevřela jsem dopis a začala číst.

Milá Lucy,                                                    
Potřebuji od tebe laskavost . Mam problém a potřeboval bych pomoct . potkáme se v lese o půlnoci.
                                                             Natsu

Konec flashbacku
Byla jsem na místě.Kouknu se na hodinky(vím,že tam asi hodinky ještě nevynalezli ale představujte si to).Za minutu půlnoc.Jsem tu přesně.Najednou se ze tmy  někdo vynořil.Lekla jsem se .Naštěstí to byl jen Natsu.Ale měl vážnej výraz. A držel něco modrého .Vždyť to je Happy.Sladce spinkal.Vypadal roztomile musela jsem se zasmát.

(představte si,že spí Natsu v rukou)Ale Natsu mě naopak děsil

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(představte si,že spí Natsu v rukou)
Ale Natsu mě naopak děsil.Vypadal vážně a to se nestávalo dost času.
Chvilku byli ticho,když v tom Natsu promluvil:"Lucy musím odejít,nesleduj mě,nehledej mě a postarej se Prosím o Happyho."
Koukala jsem na něj s otevřenou pusou .Chtělo se mi brečet."Ty si dělaš srandu že jo?zeptala jsem se.
"Myslíš že bych o tomhle vtipkoval" zakřičel,najednou Happy se zavrtěl.Vydechnul vypadl klidněji.
"Asi se nevrátím."podívala jsem se na něho.Vypadal vystrašeně.Počkej on se bojí.Natsu se bojí!"Lucy musím ti něco říct.Víš Já tě m-mil-lu....."Zarazil se .Začal se potit.Chytl se za hlavu a sklonil se."N-Natsu jsi v pohodě."Už jsem to nevydržela a po tváři mi začali stékat slzy .Začal křičet."ne nech mě,neudělám to,nezabiju  je,už měl nech."spadnul na zem(do sedu).Sklonila jsem se viděla jsem jak brečí.On brečel.Nikdy jsem ho neviděla brečet . Začala jsem Mít strach.Obejmula jsem ho on mě chytil.
Po chvíli mě ale Odstrčil.Do náruče mi dal  Happyho.Taky mi podal dopis a použil nějaké kouzlo.Zachtělo se mi spát.Sakra uspávací kouzlo."Natsu......" "Pššššššt"Políbil mě na čelo a zašeptal mi do ucha "Miluji tě."Poté jsem usnula.
Trochu delší část vzala jsem to hned ze široka.Sorry za gramatiku
Doufám že se vám to líbilo pište komentáře a hlasujte ať mám důvod psát
Tak se uvidíme u další části ahoj

Láska Ve Fairy Tail Kde žijí příběhy. Začni objevovat