Part 26

63 3 1
                                    

Author skip lagi...hehe,actually tade idea pasal kat umah keluarga chan yeol tu.Dan untuk pengetahuan readers,part ni banyak byuntae.tapi taklah byuntae yang betul2 byun.dan satu lagi banyak ayat skema nak mati dalam part ni.dan jalan citernya kali ni sangat hambar...~T_T~

Rumah diorang...
Chan yeol dan eun ji melangkah masuk ke dalam rumah tu.chan yeol dan eun ji melihat decorate rumah tu."cantiklah."puji chan yeol bersahaja."hmm.."balas eun ji mendatar.chan yeol memandang eun ji pelik.pehal dah bini aq ni?
Eun ji yang terperasan kelakuan chan yeol terus,bertanya."kenapa pandang camtu?"soal eun ji sedikit gerun.sebab apa?cara chan yeol memandang eun ji cam nak jadik 'HULK' jap lagi."kenapa ni,macam tak suka duduk sini jer."chan yeol bertanya penuh kelembutan.eun ji sedikit terkejut."taklah..."jawab eun ji lembut.k,skema...sila meninggal.-_-||
Jawapan yang diberikan eun ji membuatkan chan yeol sedikit terkilan.chan yeol menggenggam erat kedua tangan eun ji dan memandang anak mata eun ji."cakap betul2.jangan nak tipu."gesa chan yeol yang mula memasang muka tembok."a...apa?mana ade eun tipu.eun tak tipu apa2 pun."bohong eun ji."riak muka chagi..tolonglah jujur dengan oppa."pinta chan yeol lalu datang mendekati eun ji.eun ji mengundur diri dan akhirnya sampai dinding."cakap..""kalau tak nak..?"cabar eun ji.chan yeol mengusap pipi eun ji lembut dan tangan besar chan yeol beralih ke bahu eun ji.perlahan2 bibir chan yeol pergi ke telinga eun ji lalu membisikkan sesuatu.
"You...Bed...Me."bisik chan yeol menggoda.badan eun ji seakan-akan terkena renjatan elektrik pabila mendengar apa yang dikatakan chan yeol."janganlah memain."balas eun ji sambil tersenyum."cakap cepat.naper cam badmood jer ni?cuba cakap."kepala chan yeol hinggap di bahu eun ji dan tangannya merangkul pinggang ramping eun ji.bosanlah,tapi nak buat,caner...idea pegi bercuti."chagi..bukan tak suka duk sini,tapi belum boleh suaikan diri.besar giler kot."jujur eun ji.dan tangannya memeluk tubuh chan yeol.suwit sawit tak??tiba2 chan yeol mengangkat eun ji."Ahhhh!oppa!!lepaskan!"jerit eun ji manja.erk,tx boleh bla syiakkk part ni.chan yeol tanpa sebarang kata terus membawa eun ji masuk bilik diorang.
Chan yeol terus membaringkan eun ji dan menindih eun ji."o...oppa...oppa nak buat apa kat eun ji?"soal eun ji kaget.apa jer laki dye nak buat kat eun ji."jom kita..(smirk)""ermm...apa2 jer la.""good girl.camni la isteri oppa."chan yeol pun apa lagi?tak paham?buat2 paham jer la ya?author malas nak citer pasal asrama dana ni.
Esoknya..
Eun ji bangun dulu.dan dye perasan yang chan yeol masih memeluk eun ji.eun ji tersenyum dan perlahan2 cuba meleraikan pelukan.tapi tiba2 chan yeol memeluk semula eun ji.eun ji mengeluh panjang."woi,aq nak mandi la.tak yah la peluk lagi."chan yeol tak balas tapi dye tersenyum-senyum cam kambing tak mandi.Author pun wangi(aceceh,melebih pulak).
"Oppa~nak morning kiss?"soal eun ji manja.dengan itu chan yeol terus bangun dan matanya digosok.terpancar sinar kebahagiaan di situ.😓"nak~!sekarang buat."perintah chan yeol riang.'aih,dye ni.naseb baek laki aq.kalau tak dah lama rasa penangan buku lima pertama aq.'ucap suara hati eun ji."chagiya~"suara manja chan yeol mula kedengaran.
Chuu~~
Eun ji mencium pipi chan yeol.nampak bekasnya.euww...tak hamak aq nak nengok drama samarinda korang ni.kk,sambung.mencelah pulak(padahal dah banyak kali buat).chan yeol menayangkan muka tak puas hati.eun ji memandang chan yeol."apa?kiss jugakkan?""nak sini~"chan yeol menunjukkan bibirnya.eun ji membuat muka toya."pipi jerk dah la.nak extra pulak.geli jer.kalau aq tak nak bagi jugk oppa nak buat apa?""hurrm..."chan yeol memikirkan sesuatu."dahla,nk mandi."alih eun ji.eun ji mencapai tuala.Depan pintu tiba-ii chan yeol menghalang laluan eun ji."apa?"chan yeol tak menjawab soalan eun ji sebaliknya menggendong eun ji masuk bilik air."Yaahhhh,oppa!hajima!"jerit eun ji.chan yeol mengunci pergerakan eun ji."buat lagi,yok."pinta chan yeol.chan yeoo memandang eun ji dengan pandangan menggoda.bole melt hang tau dok?tapi bukan author,apa kelas nak melt dengan lelaki tiang cam chan yeol tu?geli jer."tak puas ker aq bagi malam tadi?""tak,jom weh.""tak nak.."tolak eun ji lembut.last2 buat gak...
"Chagi.."panggil chan yeol sejurus diorang kluar dari bilik air."erm..?"chan yeol memeluk Eun ji secara tiba-tiba.dan kepalanya hinggap di bahu eun ji.chan yeol mencium Bau wangi gadis itu.tak bole move on weh."you're MY BEST LOVE forever.As long As I love you."ujar chan yeol."I know that."jawab eun ji lembut.dan akhirnya diorang idop bahagia sampai diorang mampos...
Dan.....abes!!!akhirnya tamat jugak ff pertama aq nih.tau naper author eksaited sangat bila ff ni abes?!
Sebab author ni bila buat citer separuh siap jerk pastu terus buang atau abaikan.
Tu la pasal author gembira bila ff ni dah sampai penghujung citer.
Kk,babai...👋👋👋

My Best LoveWhere stories live. Discover now