Merhaba ben Kim Taehyung. Normal bir hayatı olan gencim. Size kendimden bahsediyim.
* Ben Gay biriyim ve bunu herkese söylüyorum.
* 18 yaşındayım.
* Tek çocuğum. Kardeşim yok ve annemle yaşıyorum.
* Adım Kim Taehyung ama herkes bana şeytan der
* Aşık olduğum biri okulun pısırığı Kim SeokJin. Size ondan bahsediyim.
O benden bir yaş büyük yani 19 yaşında. Pek arkadaşı yok ama onunla çok yakın olan bir arkadaşı var.
Jung Hoseok.
Jin ile arkadaş olduğu için benim baş düşmanlarımdan biri. Her neyse Jin ' e dönelim. Gay değil ama onu gay yapacağım. Benim gay olduğumu bilmiyor ve onu sevdiğimide bilmiyor.
《》《》《》《》
Sabah 8.00 de kalktım ve ayılmak için elimi yüzümü yıkadım. Aynada kendime baktım. Çok itici görünüyordum. O günden sonra zaten iyi olacağımı düşünenlere sesleniyorum. Bence tekrar düşünsünler.
《》《》《》《》
Çantamı aldım ve okulun yolunu tuttum. Okulun önüne geldiğimde gözlerim onu aradı. Yoktu. Neden gelmemişti? Ahh Tanrım ne saçmalıyorum. Ben geç geldiğim içindir. Öyle değil mi? Onu aramayı bırakıp sınıfıma giricektim ki aklıma gelen şeyle durdum. Hatırladım! O her zaman ilk dersi boş bırakıp kantine inerdi. Tanrım! Ben bu çantayı ne yapacağım! Sınıfın kapısını tıklamadan içeri girdiğim için herkesin gözü beni bulmuştu. Umursamaz bir şekilde çantamı sırama fırlattım ve çıkmadan önce Hoseok ' a asi bir bakış attım. O bana hiç bir şeyden habersiz bakarken çıktım ve kapıyı sertçe kapattım. Koşar adımlarla kantine inerken dua ediyordum ki orda olsun. Geldiğimde eliyle kafasına destek veren bir adet Jin gördüm. Sıkıntılı bir nefes verip yanına gittim. Beni fark etmeyince hafifçe omzuna dokundum. Dokunduğumu hissedince aceleli bir şekilde kafasını bana çevirdi. Hafifçe gülümsedi ve bana ' otur ' komutunu verdi. Tam karşısına oturdum.
Taehyung : şey bir sorun mu var?
SeokJin : Hayır sadece sıkıldım ve bunaldım.
Taehyung : şey yarın akşam bize gelir misin?
SeokJin : peki tamam. Saat kaçta?
Taehyung : Saat 1 : 00 de Han Nehri'nde buluşalım sonra da benim evime gideriz.
SeokJin : peki öyleyse.
Biz biraz sohbet ederken teneffüs zili çaldı ve bütün kantin dolmaya başladı. Hoseok bizi görünce yanımıza geldi ve bize el sallayarak merhaba dedi. Ben yine umursamaz bakışlarımı yollarken Jin hemen atladı.
SeokJin : Merhaba Hoseok.
Sinirden elimi yumruk yaptım ve sıkmaya başladım. Bu fazla olmaya başladı. Birden ayağı kalkınca sandalye geriledi. Hemen ardından gittim. Neden arkamdan bağırmadı. Hayır hayır bunu düşünmek istemiyorum. Aklıma o günler geliyor. Sormayın çünkü asla anlatmayacağım.
《》《》《》《》
Sınıfta öylece kalakaldım. Yanıma Jimin geldi.
Jimin : bir sıkıntın mı var?
Taehyung : Benden uzak dur Jimin. Sana da zarar verebilirim.
Jimin : eşcinsel olman bana zarar verebileceğin anlamına gelmez.
'Sen bir şeytansın '
Tanrım yine mi!
Taehyung : Jimin ben lavaboya gideceğim.
Jimin : tamam.
O yanımdan ayrılınca ilaçlarımı almak için çantamı açtım. Boştu!
' Seni özledim oğlum '
Koşarak lavaboya gittim.
'Neden benimle birlikte mezarlığa gitmiyorsun? '
Jimin
Yanından ayrıldım ve sırama geçtim. Kafamı sıraya gömdüm ve düşündüm. Acaba ne sıkıntısı Var? Mutlaka bir sıkıntısı olmalı.
Koşarak yanımdan geçtiğinde takip etmeye başladım. Sınıftan çıktı ve koşmaya devam etti. Bir an yavaşladı ve durdu. Bayılınca öylece kalakaldım.
Jimin : TAE!
Koşarak yanına gittim.
Jimin: TAE UYAN!
Bütün öğretmenler toplanmıştı. Gözümden düşen bir parça kristal benim daha çok kötü olmama neden oldu.
Taehyung
Annem :iyi misin Tae? Doktor cağırıyım mı?
Taehyung : Hayır anne iyiyim.
İçeri hemşire girdi ve eline iğne aldı. Biraz uğraştıktan sonra kolumu açtı ve İğneyi yaptı. Iğneyi yaparken acımamıştı. Sadece birazcık kanamıştı. Orayı pamukla temizledikten sonra annemle konuşmaya başladı.
Hemşire : Sadece psikolojisi bozulmuş.
Taehyung : anne ilaçlarım bitmişti.
Annem : tamam alırız oğlum.
Doktor : psikiyatriste danışın.
Annem : tamam ama ne zaman taburcu olur?
Doktor : şimdi olabilir.
《》《》《》《》
Eve gelince kendimi yatağa attım ve Jin ' e mesaj atmak için telefonumu aldım.
Taehyung
Hey Jin hyung. Yarın buluşmasak?✔
Jin
Tamam.✔
Taehyung
Nedenini biliyorsundur herhalde. ✔
Jin
Biliyorum. Geçmiş olsun. ✔
Taehyung
Teşekkürler. ✔
Telefonu kapatıp uyumaya çalıştım.
Son
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mel-Tan (TaeJin) GAY ARA VERİLDİ
FanfictionHikaye Gay ' dir. homofobik olan uzak dursun!