,,Som doma!" zadkom som zabuchla dvere. Po dvoch hodinách v novej práci som konečne doma. Byť barmankou je dosť namáhavé. Ani som sa nenazdala a Krivolab už sedel na skrini vedľa mňa. Postrapatila som mu už dosť strapatú hlávku. Jemne zapriadol, zoskočil dole a vznešene si odcupkal do útrob bytu. Skopla som si z nôh topánky a kabát zavesila na vešiak. Trochu som sa ponaťahovala a šuchtavým krokom sa dopratala do kuchyne.
Krivolab docupkal za mnou a sadol si ku svojej miske. Otvorila som skrinku kde sa malo nachádzať Krivolabovo obľúbené jedlo. Ale na moje nešťastie tam nič nebolo. Smutne som sa obrátila na kocúra. On môj pohľad odignoroval a vyskočil na linku. Už som ho chcela odohnať, ale všimla som si, že má svoju huňatú labku na mojom prútiku.
,,No jasné!" picla som sa po čele. Poslednou dobou nejako často zabúdam, že som čarodejnica. Vzala som prútik, namierila na misku ktorá patrila Krivolabovi, mohli ste to zistiť podľa jeho mena napísaného zvonku, a vykúzlila nejaké pochúťky pre kocúra. Ladne zoskočil z linky a už mal ňufák zahrabaný v jedle, ktoré vypĺňalo jeho červenú misku.
Otočila som sa a už som si vyťahovala jogurt, keď vtom mi na okno začala ťukať sova. Povzdychla som si, vrátila môj obľúbený jogurt späť na to chladné miesto a otvorila okno krásnej sove. Hodila som jej pamlsok a vzala si list, ktorý jej visel na nožičke. Otvorila som list a začala čítať.
Drahá Hermiona,
Ale nie robím si srandu. Tu je Dylan! Chcel by som ťa pozvať na párty do Blair Witch Club. Inú odpoveď ako "áno, príjdem" neprijímam! Obleč sa nejako sexy! Pôjdeme sa pekne odreagovať aj s ostatnými kolegami. Keď už nastupuješ namiesto Luny, musíš spoznať aj ostatných. A dnes je ten čas! Takže rýchlo napíš na druhú stranu kladnú odpoveď a hybaj sa chystať. O ôsmej pre teba prídem! Áno viem kde bývaš. Žiadne zbytočné otázky, proste mám svoje zdroje.
Pozdravuje veľmi pekný Dylan!
Popravde som sa pri čítaní toho listu začala aj smiať. Schmatla som najbližšiu písaciu pomôcku a papier otočila na druhú stranu.
Veľmi pekný narcis Dylan,
S radosťou ti oznamujem, že tvoje pozvanie prijímam! Presne o ôsmej ťa čakám! Tolerancia piatich minút. Tak nemeškaj.
Pozdravuje veľmi pobavená Hermiona!
List som priviazala sove na nožičku a pustila ju von oknom. Som rada, že mi napísal. Doma by som sa nudila. Tak sa aspoň budem nudiť niekde v klube s malým množstvom alkoholu v krvi. Nie, nepijem. Iba niekedy. Ale Dylan ma určite prehovorí na jeden pohárik tým, ako mi začne hovoriť aká som padavka, že nepijem. A jak sa už poznám, aby som dokázala opak tak si dám aj štyri poháriky. Povzdychla som si nad mojimi myšlienkami, ktoré boli až kruto pravdivé.
V skrini som sa hrabala takých pätnásť minút, kým som našla šaty, ktoré som dostala na narodeniny od Ginny. Jemný make-up som zvýraznila sýtym červeným rúžom. Vlasy som si zviazala do perfekcionistického drdolu. So svojim konečným vzhľadom som bola spokojná.
Prútik s peniazmi som si vložila do listovej kabelky. Skontrolovala som čas na nástenných hodinách, ktoré viseli v chodbe nad zrkadlom. 19:58. Prehodila som si cez seba tmavý kabát, zakričala na Krivolaba nech poslúcha, zamkla byt a zbehla dole. Ako som otvárala vchodové dvere, predo mnou sa objavil čierny range rover. Okienko spolujazdca sa stiahlo dole a ja som mala parádny výhľad na šoféra tejto nádhery. Vždy som zbožňovala takéto autá.
,,Nasadaj!" zaškeril sa na mňa Dylan. Úškrn som mu s radosťou vrátila a nasadla do auta.
,,Prečo sme sa nepremiestnili?" položila som otázku, ktorá mi vŕtala hlavou snáď celú cestu.
,,Aby si vedela ako máš ísť potom domov. Dnes bude divoká noc Mia. A na premiestňovanie budeš príliš opitá. Lebo ako sa už vraví, ak ideš na párty s Dylanom Smithom, po dvoch sa domov nikdy nevrátiš!" začal sa smiať. A ja s ním. Mal veľmi nákazlivý smiech.
,,Hmm, to som nikdy nepočula," smiala som sa ešte viac.
,,Tak teraz si to počula a z dnešnej noci si to budeš pamätať ako jedinú vec," obaja sme sa smiali. Začali ma prepadať mierne pochybnosti. Nie, až tak sa nezlejem. A aj keby, čo také sa môže stať? Určite nič, až taká blbá nie som!
Chyba!
_____________________________________
Opäť sa hlásim aj s novou kapitolou po rokoch. Pri písaní tejto časti som konečne dospela k zápletke ako im nejako prepliesť životy. Napíšte mi aký máte celkový pocit z tohto príbehu a skúste napísať, že čo si myslíte, že sa chystám! Btw v médiach je Dylan 💛
✨5 votes ✨
S láskou Platypus...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Okay! It's okay... {DRAMIONE}
Фанфик,,Ty si sa už dočista zbláznil!" začala som na neho kričať. Ani len som sa nepozdravila. Vidím ho znovu po troch rokoch a prvé čo spravím je, že na neho tak nakričím. ,,Nielen, že si išiel rýchlejšie než sa môže, ale skoro si zrazil to nevinné dieťa...