„Musíš jít,“ trval na svém Charlie a já vyvalila oči. Raději jsem si dala další sousto sendviče.
Poté, co jsem mu řekla o svém setkání s členy kapely a jak jsem Jenny zlomila srdce smál se po dobu 3 hodin. Nelžu! Ale pak se změnilo téma...
Je mi stále 17. Důvod, proč Rhonda stále může řídit můj život. Nemůžu si vzít svoje peníze na Uni, dokud mi nebude přesně 18. Přesto, že už jsem dokončila střední školu. Nicméně, já oslavím osmnáctiny za pár dní. Hurá! Nikdy jsem nebyla tolik vzrušená ze svých narozenin.
Vzpomínám si, že když jsem byla malá holčička, moje narozeniny byly skvělé. Máma a táta mně probudili s mojí oblíbenou snídaní a pak jsme šli do parku na piknik místo oběda. Hráli jsme si, smáli se a užívali si den. To je jedna z věcí, kterou jsem milovala nejvíc na narozeninách v létě.
Potom co máma zemřela, táta a já jsme spolu stejně trávili den. Také jsme navštívili její náhrobek. Byl to náš způsob, jak jí zahrnout do oslav a my jí vždy přinesli její oblíbené slunečnice. A také mé oblíbené. A protože táta začal podnikat, bylo zvykem mít na mé narozeniny bál. Dovolili jsme si pozvat lidi z jiných míst, příbuzné, přátelé, všechny! Jen se bavit. Byl to den, kdy jsem mohla jít spát nejpozději v roce.
Tato tradice je stále zachována, ale v jiných…okolnostech. Ano, je to v noci na mé narozeniny, ale ne kvůli nim. Nemyslím si, že si to Rhonda pamatuje, že jsou to mé narozeniny. Tak jako tak, zůstávám vzhůru dlouho do noci….kvůli úklidu nepořádku po celebritách. Nemám dovoleno jít ani do sálu, kde se všechny celebrity baví.
Opravdu mi nevadí, že to není způsob jak bych chtěla oslavit narozeniny. S lidmi které Rhonda zbožňuje. Mám-li být upřímná, já chci být co nejdál od nich. Nicméně, můj drahý přítel Charles St James si myslí něco jiného. Uvízlo mu v mysli, že tenhle rok se musím párty zúčastnit.
„Ne,“ odpověděla jsem po 28 minutách. „Budu mít co dělat. Drhnutí podlahy a vyhýbání se celebritám.“
„No tak, Ello! Jsou to tvoje 18. Narozeniny. Zasloužíš si se bavit,“ trval na svém a já se chystala ho odstrčit.
Seděli jsme na plotě, který vedl k stodole, kde jsou všichni koně. Máme tu mnoho koní, takže na nich celebrity mohou jezdit nebo hrát pólo.
Není to tu vysoké, ale stačí to k tomu, abych byla s Charlieho pádem spokojená.
„Rhonda by mě zabila“ řekla jsem mu, když k této skutečnosti byl lhostejný.
„Nemůže tě zabít, dokud nejdřív nezjistí že tam jsi“ dodala Olivia a já si povzdechla.
Olivia zde pracovala od začátku. Je masérka, pravděpodobně nejlepší z areálu. A je to taky jedna z mých nejlepších přátel. Někdo, kdo dělá tohle místo snesitelné. Olivia se na mě vždy dívala pohledem starší sestry. Je jako moje nejbližší příbuzná. Ona a Charlie jsou moje rodina. Také mi neustále říkají, ať jdu od Rhondy. Ať odejdu a zapomenu na všechno. Můžu, pokud chci riskovat. Ale já chci vážně studovat medicínu a na to potřebuji peníze. Nemůžu jen tak poslat Rhondu do pekla a zapomenout na to.
ČTEŠ
Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔
FanfikceAno, ztratila jsem otce, který byl nejlepším člověkem na celém světě. Ano, mám nevlastní matku, která je čarodějnice a kterou nenávidím nejvíce ze všech. Ano, mám dvě nevlastní sestry, které jsou jako osina v zadku, a které přišly o rozum když byli...