Co je??

3K 77 4
                                    

Natyla rychlým krokem přicházela k holkám. Byla už od nich jen pár kroků a Ája cítila, jak jí začlo rychleji bušit srdce. Podívala se na Maky. Koukala úplně do blba na druhou stranu a ucucávala brčkem minerálku ze skleničky. Ája věděla, že jestli se chce vyhnout Natyle, měla by pro to už teď něco dělat. Na nic se neohlížela, popadla Maky za rukáv a zatáhla ji nahoru. Maky vytáhla brčko z pusy a hodila na Áju tázavý pohled. Ája ji ale vytáhla do stoje a rozeběhla se s Maky ke dveřím. Maky se zmohla jen na ,,Hééj!?! Co je?" Když na sebe půl skleničky sladké minerálky kvůli Áji vylila. Áju to ale nezajímalo, dotáhla Maky ke dveřím a běžela s ní pryč po chodbě.
,,Co jee..??" Naštvala se Maky a poukázala na šedý svetr, který měla celý mokrý.
,,Natyla.. je.. je nám v patách.." Odfrkovala zadýchaně Ája.
,,Už jí asi neutečeme.... Viděla nás... Určitě jde po nás a... a navíc.." Maky se najednou po tváři rozzářil až šíleně široký úsměv.
,,Děláš si srandu, Markéto?! Přijde ti to vtipný? Vždyť v tom jedeš se mnou!"
,,Ne.. nepřijde" Usmála se ještě víc Maky.
,,..Tak...Tak co je?"

**PRÁSK**

Další mega krátký díl za námi 😄 Hrozně vám děkuju za podporu u minulého dílu ❤ Hodně z vás tam psalo, že jsou díly hrozně krátké.. už se je budu aspoň snažit dělat delší :DD Jinak vím, že vychází hrozně málo, ale teď se fakt začnu snažit :DD
~SuchNeon 😴

Víc Než Jen Kamarádky (Fakyna016)Kde žijí příběhy. Začni objevovat