💕 24.12.2015. 17:54 💕

15 3 0
                                    

Artık okula başlayalı 1 ay oldu kağan da sürekli bizim sınıfta. Elif nur teneffüste yanıma gelip kağana numarani verdim akşama mesaj aticakmis dedi, (Ben şok ben iptal oha lan nasıl olur o çocuk bana bakarmi lan) tamam atsin dedim . Okul çıkışı hemen eve gittim o gün zaten hiç bizim sınıfa gelmemişti utandı mi ki bu cool çocuk ya 😊 neyse telefon elimde tum gece bekliyorum saat 6 gelmiyo,9 oldu yok gelmiyo 11 oldu yok yok yok mesaj tüm hayallerim yıkıldı ve en sonunda uyudum . Yarin sabah okula bi karış suratla gittim elif nur sordu noldu diye atmadi bidahada istemiyorum dedim. Elif nur hemen kağanin yanına gitti ve onunla konuştu . (Beyefendi dün gece çok yorgunmus atamamis uyuya kalmış oldu banane ben kaç saat bekledim onu öküz ) neyse tamam dedim ve okul bitince eve gittim . Akşam mesaj attı naber dedi iyiyim sen falan derken biz bunla iki gün konuştuk iki gün bu bizim sinifa utancından gelemiyo utangaç ya . Biz kaganla iki gün konuştuktan sonra çocuk hızlı çıktı beklemedi veeeee sahile seni seviyorum yazdığı fotoğraflari attı ben gorunce şok oldum dedim kesin elif nurla bunları yaptı bana da nasıl olmuş dicek salak ben nasıl  sevgili olmayı bekledim ki derken çocuk sana diye mesaj attı oh be banamis  işte bu ama ben buna ne dicem lan hemen seni seviyorum diyemem  evet denmez nabicam ki beynim durdu resmen o an ve bir mallik yaparak teşekkür ederim dedim çocuk gordu ve sustu ben olsam bende susardim elif nura mesaj atmış beni istemiyo teşekkür etti falan uzulmus ya sonra bende hemen malligimi anladım ve o mesaj atmayinca bi 5 dkka sonra ben attım ben hemen seni seviyorum diyemem önce tanımam lazım guvenmem lazım falan dedim ama seviyordum  24.12.2015 17:54 o fotoğraflarla bizim hikayemiz başladı....

Bir Hatun Bir ŞapşikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin