Když Hráč přijel za svou milou tak hned jak ji viděl tak mu srdce div nevyletělo z hrudi. Rozeběhl se k ní aby jí objal. Její pohled zářil jako tisíce hvězd. Když se objali tak Hráči došlo že již není Osamělý Hráč ale Šťastný Chlapec. Zašli spolu do restaurace kde se spolu najedli a popily. Po tom co dojedli, dopily a Chlapec zaplatil tak řekl své dívce aby počkala u motorky. A šel ještě do obchodu. Když se vrátil držel v ruce tašku. "Co to je ?" zeptala se dívka. Chlapec s úsměvem na tváři odpověděl : "Překvapení uvidíš." a podal dívce její helmu. Vyrazily a když se i když se dívka celou cestu stala "Kam jedeme broučku? A co je v té tašce? " tak to vydržel a pokaždé jí odpověděl: " Je to překvapení a už se neptej nebo si to zkazíš miláčku. " a zastavil u malého zlatnictví. Dal jí 1 000 korun se slovy: "Kup si co chceš. Hlavně ať se ti to líbí. Já se pro tebe vrátím za 30 minut. " a odjel. Dívka byla celá udivená ale vešla dovnitř a přestože byla úplně sama tak si nic nekoupila a za smluvených 30 minut čekala před obchůdkem. když přijel tak jí řekl jen " Mám pro tebe překvapení miláčku." Po chvilce cesty zastavily u louky poseté květinami. Chlapec dívce zavázal oči a vedl jí pár metrů. Když dívka slyšela šplouchání zůstala udiveně stát a kdyby nebyla tak poctivá určitě by se podívala o co se jedná. Dívka už nemohla odolat pokušení kouknout se na to. Naštěstí jí Chlapec řek že se může podívat. Bylo tam jezero a ne něm malá lodička a na louce vedle ní byl připraven piknik na dece a stan. Bylo tam vše co by mělo. Vychlazené rudé víno, malé občerstvení svíčky, prostě vše co by mělo být na romantickém pikniku. Společně popíjely vychlazené víno a jedly chlebíčky. Potom si padly do náručí a políbily se. Když slunce zapadalo nad jezerem tak nasedly na lodičku a šli se projet po jezírku. Obloha je rudá jako krev s pár červánky. Jezírko se také začalo barvit do ruda. Chlapec rozdělal oheň aby se dívka mohla zahřát. Následně sáhl po dvou větvích pomocí svého nože je naostřil. Na což sáhl do tašky a vytáhl špekáčky a začal je opékat. Dívka pochopila a nakoukla do tašky a vyndala platové talířky, kečup a hořčici. Když společně dojedly tak chlapec vzal dvě vek polena a postavil je jako sedačky blízko k ohni. Řekl dívce ať se tam posadí. Chlapec sáhl do stanu a vytáhl kytaru. Oba dva začali zpívat. Dívčin sladký hlas plný něhy byl naprosto úžasný a dokonala zazdil chlapcův skřehotavý zpěv. "...Volej k nebi přání a všechno bude k mání. Touha je zázrak, kámo zázrak! Touha je zázrak, kámo zázrak! Je to jak žár,pořádně velikej dar.Je to jak letící drak,naprosto přesnej prak.Je to hukot moře,je to pramen v hoře..." Když dozpívaly byla již noc. Hvězdy na nebo zářili jako dívčiny očka. Když se oba shodly že půjdou spát tak se chlapec dívky zeptal jestli chce spát ve stanu nebo pod širým nebem. Dívka odpověděla že pod nebem. Chlapec tedy vytáhl jeden spací pytel a deku. Dívce dal spací pytel protože více člověka zahřeje. Daly si polibek na dobrou noc a ulehly po svém boku. Chlapec ale po chvíli uviděl že dívce je stále zima tak přiložil dříví do ohně a přikryl jí svou dekou. Když se ráno vzbudily tak chlapec udělal kafe a na ohni udělal volská oka. Když se nasnídaly tak uklidnily oheň, zasypali ho pískem a sbalili si všechny věci. Ale na Chlapcově motorce nebylo místo. Tak se rozhodl že své věci někam schová, dívčiny vezme aby ji zbytečně nezdržoval . Když měla dívka vše sbaleno tak chlapec nastartoval motorku a vyrazily. Celou cestu si zpívaly trampské a punkové písničky. A chlapec jen ve zpětném zrcátku viděl dívčin úsměv a i přes hluk motoru slyšel její nádherný zpěv. Když se naposledy rozloučily a políbily tak byly oba dojati že se loučí. Slíbily si že se budou snažit potkávat co nejčastěji a na co nejdelší dobu. Když byl chlapec na cestě domů tak na dívku nepřestával myslet. Myslel na to že bez ní nemůže dále žít a že si pro ni příště vymyslí něco lepšího.
ČTEŠ
Příběh potkání
RomantizmŘíkáte si že máte ve vztahu smůlu? No tak to si náš Osamělý Hráč říkal také. Slova jako láska,vztah,založení rodiny, milovat mu nic neříkají do doby když přijede na jeho oblíbený letní tábor. Tam mu však zlomila srdce. Lásku zavedl na blacklist. Utá...