Capitolul 2

67 8 11
                                    

După ce am ieșit din baie, am mers
împreună cu Emma la ore. Aveam amândouă biologie și m-am bucurat mult.

Toată ziua mi-am petrecut-o cu ea și sunt foarte fericita ca am și eu o prietena în sfârșit.  La sfârșitul zilei am întrebat-o dacă vrea sa vina la mine sa vedem un film, ea a acceptat imediat și a fost incantata de idee.

   Când am ajuns, am făcut popcorn și Emma a ales filmul. Am decis sa ne uitam la un film puțin mai siropos asa ca am ales Twilight din seria Saga Amurg. Am stat și ne-am uitat pana seara târziu la toate seriile.

  -În sfarsit s-a terminat! Spune Emma..
  -Da. Am o idee, pentru ca este deja prea târziu, nu ai vrea sa rămâi la mine? Ca tot e vineri..
  -Da, mi-ar plăcea foarte mult. Dar trebuie sa o anunț pe mama mai întâi.
După ce o suna pe mama ei,  îmi spune:

  -Maine vrei sa mergem la Mall sa te transformam?
  -Sa ma transform? În ce fel?
  -Pai vreau sa te fac sa arăți mai frumos, în asa fel încât Sara sa fie geloasa, pentru ca amândouă știm ca ești mult mai frumoasa decât ea. Iar apoi sa te învăț cum sa ii răspunzi și sa ii ți piept, sa ii arăți ca nu te mai temi de ea. Vrei? Ce părere ai?

   -Pai...nu știu Emma, eu nu cred ca o să-i pot ține piept.
  -Haide, vei vedea, va fi distractiv. Ai încredere în mine?
  -Da, am
  -Atunci asa facem, va fi minunat, acum haide sa dormim ca mâine ne trezim dimineata sa mergem la Mall.
  -Noapte buna, Emma!
  -Noapte buna!

################################################################################################

   Dormeam atât de bine...pana când o aud pe Emma strigand:
-Trezește-te, haide Trezește-te, trebuie sa plecam acum! Timeea! Timeea! Timeea!
-Off, ce mai e? Cat e ceasul? Spun eu somnoroasa apoi iau telefonul și vad ca e 9. Emma?
-Da?

-Tu ești nebuna? Cum sa te trezești sâmbăta la 9?
-Hai mai taci și du-te repede și pregătește-te sa mergem.
-Pai stai sa mănânc!
-Nu e timp! Hai o dată! Dacă voiai sa ai timp și sa mănânci trebuia sa te trezești mai devreme!!
-Bine, bine..

   Merg la baie, îmi fac repede un dus, iar apoi merg la dulap și ma holbez în el. Imi iau o pereche de blugi, o bluza negra pe care scria ,,I AM A DRIMER" și o pereche de conversi albi. Parul îl prind într-un coc și îmi pun ochelarii.

-Ce bine arăți! De ce nu te îmbraci asa și la școală?
-Pai nu știu..Mai bine hai sa mergem
-Okay!

Când ajungem la Mall, Emma ma târăște prin toate magazinele de haine existente, punându-ma sa probez absolut tot ce i se părea ei dragut.
Apoi am mers într-un salon, m-am pensat, m-am coafat si parul meu a capatat o noanta putin mai inchisa decat o avem și mi-am mai făcut si unghiile.
Când m-am uitat în oglinda nu îmi venea sa cred ca aceea sunt eu, nu ma mai recunosc.

-Gata, arăți minunat, acum haide sa mergem acasă, sa îți aleg hainele și apoi sa mergem la o cafenea

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Gata, arăți minunat, acum haide sa mergem acasă, sa îți aleg hainele și apoi sa mergem la o cafenea.
-Bine. Mulțumesc pentru tot ce ai făcut pentru mine.
-Nu ai pentru ce, draga mea, vei vedea, la cat ești de frumoasa acum, îi vei lua locul ,,Reginei"
-Nu prea cred, dar sa speram..
-Asa va fi, îți spun eu, nu va fi baiat care sa poată sa îți reziste.
  Ne  îmbrățișam și pornim spre casa.

Când ajungem acasă, mă imbrac cu o bluza, un cardigan deasupra și o pereche de pantaloni albi, îmi iau niște ghete crem și mergem spre o cafenea.

Ne așezăm la o masa, îmi iau o cafea și o prăjitură și începem sa vorbim, nu observ cat de repede a trecutul timpul ca deja s-a făcut seara. Ne-am despărțit și am plecat acasă.  Eram foarte fericita, am adormit cu zâmbetul pe buze gândindu-mă la ce se va întâmpla luni la școală și dacă voi reuși sa ii țin piept Sarei.

  La media este Emma♡
     Sper ca v-a plăcut capitolul, aștept pareri♡♡♡

 
 

 

Changes...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum