Zombie!

428 12 6
                                    

Radu P.O.V.

Radu: Băă... ală mârâie..

Marian: Dă-l dracu'!

-grrr raaaa!

Bețivul sparge geamul.

Îl văd cum sare pe Marian și începe să îl muște ca un câine!

Marina: Ah, câine, potaie  , aaaaa...

Alarma de incendiu sună! TRRRR

Daniel P.O.V.

Daniel: Ce noroc de noi, arma are 12 gloanțe! Dar există totuși o mică problemă.. cine știe să tragă cu o armă?

Nimeni nu răspunde. Toți erau tulburați și speriați. Până la urmă se aude o voce.. de bătrân care ne spune că a fost în armată acum 40 de ani și că poate să tragă cu o armă. Îl cheamă Tudor.

Daniel: Bine domnule Tudor, țineți dumneavoastră arma, și dacă observați ceve suspect me anunțați. 

Tudor: Bine...

Alexandru: Hey băieți! Ascultați radioul...

Radio: Ministerul de apărare a româniei este în carantină, acesta este un mesaj înregistrat! Urmăriți următorii pași pentru supraviețuire..

Pasul 1: Luați provizii pentru aproximativ 1-2 săptămâni.

Pasul 2: Nu mergeți afară pe întuneric, doar în caz de strictă nevoie.

Pasul 3: Salvați apa potabilă! Virusul se transmite prin apă!

Pasul 4: Nu faceți zgomot, gazdele bacteriei sunt atrase de el.

Pasul 5: cmskvmdkmkf......

Un bâzâit groaznic se aude.. 

Alexandru: Oh nu! S-a terminat bateria! Are cineva o baterie??

George P.O.V.

Eu, deja m-am împrietenit cu Ada. Ea era puțin rușinoasă... dar mă descurcam.

Ada: Mie frică de ce se întâmplă, dacă vom fii prinși de aceste creaturi?!!?!!?

Daniel intervine...

Daniel: I-am numit Zombie!

Ada: Mda.. zombie.

George: Las' că nu îi las eu! 

Ada: Ok.. :))..

Parcă i se schițează un zâmbet pe față. Simțeam ceva aparte pentru ea... dar era minoră... ămm adică și eu sunt minor, numai că peste 3 luni fac 18 ani.. și sunt adult..

Alexandru ne anunță că vom oprii în gară, deoarece acolo sunt mai multe magazine gen Fornetii.

Daniel: Mai avem un pic George, știu că acolo stă și verișoara ta. Dacă o găsim o luăm.. Adică vrem să luăm câți mai mulți oameni nu Alexandru??








Apocalipsa ZombieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum