Venujem Hrmiona & Natalia9959 :DD 💛💚
,,Ahoj! Ja som Emily," podala mi ruku menšia brunetka. Usmiala som sa na ňu.
,,Hermiona," potriasla som jej rukou.
,,Vypadá to tak, že budeme spolu pracovať," zaškerila sa.
,,Hej, no," zasmiala som sa.
,,Vidím, že už si sa stihla zoznámiť s Emily," Dylan mi podal pohárik plný po okraj. Zobrala som si od neho pohár ohnivej whiskey, ale nie práve nadšene. Nechcem vypadať ako padavka. Štrngli sme si a ohnivú tekutinu som si naliala do krku. Zvráštila som čelo, keď ma v nose pošteklila pre mňa nie moc priateľská vôňa.
,,Prvý krát?" ozvalo sa mi pri uchu. Otočila som sa s úmyslom zistiť, kto narušil môj osobný priestor.
,,Dan! Dlho sme sa nevideli. A nie, nie je to prvý krát, len po dlhej dobe," zasmiala som sa a zdvihla už prázdny pohárik.
,,Ale neprehnaj to! Nikto ťa tu určite nechce mať na svedomí," zasmial sa.
,,A ty si kto?" Dylan sa na mňa zavesil a zrak upriamil na Dana.
,,Dan Axel. Teší ma," Dan venoval Dylanovi vrelý úsmev a podal mu ruku. Dylan si zo slušnosti s ním potriasol rukou.
,,Dylan Smith. Odkiaľ sa vy dvaja poznáte?" zrakom skákal zo mňa na Dana a späť.
,,Z nie práve najpríjemnejšej situácie," oznámila som mu vyhýbavo a nepríjemný pocit z myšlienky na to, čo sa mohlo stať keby tam Dan nebol, ma donútil potriasť hlavou. Nad čím to myslím?
,,A to bolo...?" Dylan očakával, že mu povieme viac, ale ani jeden sa moc necítil na odpoveď. Dylanové sivé oči sa do mňa upriamene zabodávali. Porazenecky som vzdychla.
,,A to bolo vtedy, keď ma skoro znásilnili a uniesli, do riti! Spokojný?" zamračila som sa na neho. Jeho výraz tváre sa náhle zmenil na ľútostivý a ospravedlňujúci.
,,Prepáč, nevedel som-" niekto ho prerušil.
,,Nauč sa Dylan, že nie všetci ľudia ti na všetky otázky budú chcieť odpovedať," spoza Dylana sa objavil Malfoy aj s pohárikom v ruke. Oprel sa lakťom o bar a zamračil sa na Dylana.
,,Prepáčte, že som tak zvedavý," pretočil očami, hodil na mňa ešte jeden ospravedlňujúci pohľad a stratil sa v dave tancujúcich čarodejníkov.
,,Nevšímaj si ho on už je taký," Malfoy pokrútil hlavou a odpil si z pohárika. Keď prázdny pohár položil na bar, obrátil sa na nás s Danom.
,,Skoro som zabudla. Malfoy, toto je Dan. Dan, Malfoy. Dan je môj záchranca a aj brat mojej bývalej sekretárky. Malfoy je momentálne môj šéf a aj môj s-spolužiak z-z Rockfortu," posledné slová sa mi až v krku zasekli. Ihneď som si spomenula na to, čím som si kvôli nemu musela prejsť. Ale aj vďaka nemu som taká, aká som. A som za to rada.
,,Dan Axel, teší ma," Dan sa prívetivo usmial na Malfoya a podal mu ruku s očakávaním, že mu ňou Malfoy potrasie. Ale nestalo sa tak.
,,Malfoy," odvrkol nevrlo. Dan mierne sklamane zložil ruku. Ospravedlnil sa, že už musí ísť a následne sa stratil v dave čarodejníc a čarodejníkov.
,,Nemusel si byť tak oprsklý," zamračila som sa. On len rukou naznačil čašníkovi, nech nám naleje ohnivú whiskey. Keď tak spravil, jeden z pohárikou s medenou tekutinou mi vložil do ruky.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Okay! It's okay... {DRAMIONE}
Fanfic,,Ty si sa už dočista zbláznil!" začala som na neho kričať. Ani len som sa nepozdravila. Vidím ho znovu po troch rokoch a prvé čo spravím je, že na neho tak nakričím. ,,Nielen, že si išiel rýchlejšie než sa môže, ale skoro si zrazil to nevinné dieťa...