Gulėjau lovoje ir mėginau užmigti bei susimąsčiau apie tai kas yra miegas. Tai štaip vikipedia paaiškina miego sąvoką
Miegas – periodiška žmogaus ir aukštesnės organizacijos gyvūnų sąlyginės ramybės būsena, kurios metu organizmas, iš dalies praradęs kontaktą su aplinka, aktyviai atkuria savo jėgas.
Uhh tiesiog palaima mano smegenims. Dar daugiau informacijos. Bet palaukit štai dar ką rašo
Miegas yra neišvengiama organizmo būsena. Jos metu atsijungiama nuo išorinio pasaulio signalų, kadangi smegenys turi apdoroti ir įvertinti nemiego metu gautą informaciją, ją sunaikinti arba išmesti nereikalingą ir pasenusią. Trumpoji atmintis užpildoma dieną, o naktį joje esanti informacija palaipsniui pereina į ilgąją atmintį.
Kaip gera skaityti informaciją ir išmokti ko nors. Na, bet ne apie tai, o apie miegą.
Vikipedia visai logiškai paaiškina, bet vistiek man tada gimsta kitas klausimas, bet kodėl turime miegoti? Ar negalime jėgų atkurti tiesiog nieko nedarydami? Kodėl būtinai turime pasinerti lyg ir į kažkokį transą? Lyg ir nejaučiame aplinkos, bet tai kodėl sapnuojame?
Vikipedia apie sapnavima rašo taip
Šiuo metu egzistuoja dvi teorijos kodėl mes sapnuojame: fiziologinė ir psichologinė
Fiziologinės teorijos šalininkai teigia, kad mes sapnuojame tam, kad pastoviai būtų dirginamos smegenų ląstelės.
Psichologinės teorijos šalininkai visą dėmesį teikia emocijoms ir mano, kad sapnai yra tiesiogiai susiję su šių dienų įvykiais ir išgyvenimais.Na nežinau apie sapnavima nėra viskas tiksliai išsiaiškinta, o tai tik dar labiau sujaukia mano protą. Nelabai žinau ką ir man begalvoti. Viskas taip maišosi. Visa ta informacija. Tai trigdo.
Kažkaip nelabai įtikinama teorija apie miegą bei kodėl sapnuojame.
O ką jūs manote? Padėkite sutvarkyti mano smegenų pusiausvyrą ir atsakykite kaip nors į klausimus taip, kad tai mano smegenims atrodytų įtikinama.
*Revoir encore*
YOU ARE READING
Don't like? Don't read
RandomVisada mokytojai liepia išsakyti savo nuomonę. Nesvarbu ar ji patinka kitiems ar ne. Todėl čia kelsiu savo nuomonę apie viską. ____________________________________ Pradėta: 2016 metų rugpjūčio 30 dieną.