All I want for Christmas is you!

139 16 6
                                    

Peste doua luni
Lucrurile incep sa revina la normal...
In casa se formeaza acea magie faina a Craciunului,care iti aduce o stare de spirit foarte pozitiva si bunatatea de-a face tot ce-i mai bine pentru cei apropiati

***
-Neaaaataaaa! Le da Bianca desteptarea tuturor
-Wtf!! Tu nu esti normalaa?! Mai vrea si omu' sa doarmaa..
-Cum sa dormi,mai Junioare cand mai este o saptamana pana la Craciuuuun?!

-Uite-asa bine! si se intorce si pleaca in camera

-Ce-am mai ras...Haideti ca avem treaba!

-Unde? intreaba Alexandra mirata

-Sa facem pregatirile de Craciun,cum unde?

-Aaaa,pai „Let.s do it!" o aproba Alexandra

Si dupa toate cele spuse toti incep sa decoreze casa cu caaat mai multe betele,globulete si multe altele,dar sa nu uitam de brad,din cauza caruia s-au certat pret de cateva minute deoarece Bianca vroia sa-l impodobeasca astazi,iar restu in seara de ajuns....neavand cu cine sa discute  deoarece Bianca era foarte incapatinata,au hotarat sa-l faca astazi.                                            Au inceput sa-l umple cu luminite,beteala,globuri,dar sa nu uitam si de steaua speciala a fiecarui brad pusa in varful acestuia si luminand asupra celor prezenti in jurul sau...

-Wow,cat de tare a iesit! Topaie de bucurie Urs                                                                                                        -Chiar ca... il aproba si Sorin                                                                                                                                            -Si... ce facem in seara asta? ii intreaba Cale pe toti                                                                                              -Eu o sa plec putin pana in Constanta,asa ca have fun... ii informeaza Bianca                                          -Pai? o intreaba Junior                                                                                                                                                        -Am....am ceva treaba.                                                                                                                                                        -Intelegem.... ii spune Alexandra pentru toti                                                                                                            -Acum va las ca trebuie sa impachetez...                                                                                                                    -Pai si cat o sa stai de iti impachetezi? o intreaba Cale                                                                                        -Nu mult...cateva zile,cred.                                                                                                                                              -O imbratisare? o intreaba Urs                                                                                                                                        -Normaaaal,haide! si-l imbratiseaza                                                                                                                            -Hei,tine randul! ii spune si Sorin                                                                                                                                     -Cum sa uit de tine „Bumbi Pacifistul". ii spune si incepe sa rada                                                                   -Heeeei! tresare Sorin din imbratisare                                                                                                                         -Ce e? Ati fost foarte amuzanti in ultimul DailySHOT.... si toti incep sa rada                                               -Bine,fie ca tine,Sîrboaico!                                                                                                                                                -O sa-ti arat eu! si incepe sa fuga dupa el prin casa                                                                                                -Incetati ca si eu vreau imbratisare! intervine Junior                                                                                            -Of,hai si tu! si-l imbratiseaza si pe acesta                                                                                                                  -Nu uita de Caleee. ii spune Junior usor la ureche,iar acesta arunca o simpla privire spre Cale,unde acesta statea retras pe canapeaua din living                                                                                        -Cale?! Il striga aceasta usor tematoare,iar el doar intoarce capul spre ea                                                  -Haide! si ii face semn sa vina la o imbratisare,iar acesta vine cu zambeul pe buze                                -Sa nu zabovesti mult. ii spune acesta mai soptit                                                                                                  -Niciodata!


***     

Hello,SHOTies  ! V-a fost dor de mineee? Nu?! Nici macar putin?! Bineee....

Astept pareri despre acest capitooool....

V-am pupaaat,byeeee!

I Love You...Today,tomorrow,alwaysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum