(Oh Canıma Deyemesin!)

20 2 0
                                    

Ağır geliyorsa benle yaşam;kapı orda ikile paşam.

Bunun adı kalp yavrucuğum.Tersten okunduğu gibi plak değilki sende takılı kalsın.

Yüzde ısrar etme doksanda olur, insan dediğin noksanda olur! Bir ben varım deme, yoksan da olur..

Değmeyen birine dönüp bakmam. Adamsa notunu hayvansa otunu verir giderim.

Aşkı tahterevalli olarak düşünün. Birinin sevgisi ağır basarsa, diğerinin kıçı kalkar.

Seviyorum demek yetmez. Onu, oyuncak ayının karnına basınca da duyuyoruz..

Beni çekemeyene anten, çözemeyene dekoder, dengesize terazi, elektrik alamayana trafo temin edilir. Montaj ücretsizdir.

Ederinden fazla değer soytarıyı kral eder.

Laf yetiştirmekten kendini yetiştirmeyi unutan insanlar var!

Git diyorsun da olmuyor işte git demekle! Her şeye rağmen gidemiyor insan. Bende sana sev diyorum mesela, sevebiliyor musun?

Aldatmak çok büyük bir yetenektir! Bu yüzden çok saygı duyuyorum. Çünkü bunu her hayvan yapamaz!

Her yüzüne güldüğüm kendini değerli sanmasın! Ben sadece gülmeyi seviyorum.

Ben geçmişimi dürdüm, çöpe attım. Çöpü karıştırmak köpeklerin işidir!Benim de şimdikini de geçmişimi de karıştırmasınlar!

Noktayı cümlenin sonuna değil, tereddüt ettiğin yere koyacaksın!

O'na gittikten sonra, bana geri gelme! Verilen mal geri alınmaz…

Gömleğinin markasıyla ilgilenmiyorum paşam yüreğinde. “MADE IN ADAM” yazsın yeter.

Kuruşu kuruşuna hesapladım seni; inan beş para etmiyorsun.

EVET İŞTE BÖYLEE
♥♥♥♡♡♡:-):-):-)

KAPAK SÖZLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin