7.Bölüm

118 8 1
                                    

3.Kişi tarafından;

Lily, bu ismi nereden hatırladığını düşünüyordu...

'Albus Dumbledore' ona hiç de yabancı gelmiyordu. Severus bahsetmiş olabilirdi, zaten muhtemelen öyleydi ama onun hakkında ne dediğini hatırlamıyordu.

O korkunç sokaktan çıkmışlar, ailesi ile alış veriş yaptığı o tanıdık sokağa çoktan girmişlerdi.

Albus Dumbledore'u gören neredeyse tüm büyücüler ona selam verip yol açıyorlardı. Ama Lily bu konuda pek de şanslı sayılmazdı.

Büyücülerin arasından zar zor geçiyor ve Dumbledore'a yetişmeye çalışıyordu. Dumbledore sanki Lily'yi unutmuş gibi hızlı hızlı yürüyordu.

Bir an Lily gerçekten unutulduğunu düşündü çünkü ailesinin bulunduğu yeri çoktan geçmişlerdi ve Lily Bay Dumbledore'a ayıp olmaması için bir şey söyleyememişti. Lily Dumbledore' a kendini hatırlatmak ister gibi seslendi.

"Efendim, ailemin bulunduğu yeri geçtik aslında" dedi sesini duyurmak için hafifçe yükselterek.

Albus Dumbledore sanki bir yere yetişmek ister gibi hızlı hızlı yürüdüğü için Lily ona yetişmek için hayli çaba sarfediyordu.

Albus Dumbledore gülümseyerek arkasına döndü.

"Ahh... Lily sen de mi buradaydın? Bende sıcak çikolata içmayi düşünüyordum. Ne zamandır Bayan Cupcake'in mekanına gitmemiştim. Sıcak Çikolataları gerçekten büyüleyici. Eminim Bayan Cupcake seni çok sevecek."

Lily, gözlerini büyüterek Bay Dumbledore'a baktı. Kendisini gerçekten unutmuş muydu?

Bu adam ne de garipti böyle..

Ayrıca bu havada Sıcak çikolata da nereden çıkmıştı?!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 18, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Lily Evans 1 (Hogwarts)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin