Společný film

18 2 0
                                    

Dalších pár dni od dívčiných narozenin se chlapec rozhodl že s dívkou půjdou společně do kina. Jelikož chlapec vybíral že půjdou do kina v Praze tak dívce řekl ať vybere film který by se jí líbil. I přesto že bylo léto tak dívka vybrala film "Štastné a veselé." Když Chlapec dívku vyzvedl zůstal stát s otevřenou pusou. Pohled na dívku v jejich šatech byl nejkrásnější co kdy mohl spatřit. Dívka na sobě měla rudé šaty které byly ušity snad ze samotné krve. Byly rudé jako krev. Chlapec ji objal a její šaty byly tak hebké že si Chlapec myslel že hladí huňatého a heboučkého kocourka. Dal dívce svou koženou budu aby si nezamazala své nádherné rudé šaty. Když jeli do kina tak si opět celou cestu zpívaly a povídaly. Dívka jen litovala že sebou nemůže vzít svou malou rozkošnou kočičku. Když přijely tak zjistily že mají ještě 15 minut. Sedly si proto do blízkého parku a jen tak poslouchaly ptáčky a sledovali přírodu. Když nastal čas tak přišly do kina. Dívka si odložila bundu a její nádherné rudé šaty se rozvinuly a ohromily celý sál. Když usedly na svá místa tak si ještě do zhasnutí světel povídaly. Po tom co začal film tak se udiveně dívaly na to jak film s takovou tématikou dokáže být dojemný a veselý zároveň. Když nastala nejhezčí chvilka filmu dívka položila její krásnou hlavu na jeho rameno. Chlapcem projel nádherný pocit a připadal si jako v sedmém nebi. Položil svou hlavu na dívčinu a nádherný pocit sílil. Když film skončil byla již tma. A jelikož chlapec měl ještě peníze tak pozval dívku na večeři. Když dívka přijala tak se se prošli po krásné noční Praze tak zašli do krásné romantické restaurace. Byly zde milí číšníci, stoly prostřené modrým štrykovaným ubrusem, hořící dlouhé svíčky a košíček s pečivem. Chlapec jako první objednal klasicky červené víno. Jako předkrm jim donesly na špejli nabodnutý kousek vajíčka na tvrdo,bobkový list a Cherry rajčátko. Oba si jen pochvalovaly. Jako hlavní chod byl šťavnatý steak ve tvaru srdce se smaženou zeleninou. A jako zákusek dostaly čerstvé jahody namočené v čokoládě a rozmístěné na talíři do tvaru srdce. Toto jediné dal číšník doprostřed stolu aby se o to podělili. Cestou zpátky po nádherně nočně osvětleném Karlově mostě měli nádherný výhled na celou Vltavu a okolí. Když šli zpátky do parku tak měli nádherný výhled na Karlův most, Pražský hrad a národní divadlo. když jeli zpátky do města kde dívka bydlela tak chlapec zjistil že mu na motorce praskla malá hadička. Díkybohu byla poblíž autodílna. Tam chlapci řekli že oprava zabere ještě zhruba 30 minut. Tak se ještě šel s dívkou projít pro krásné noční Praze. Projeli se výletní lodí po Vltavě tam a zpátky. 

Když byla motorka konečně opravena tak Chlapec opět dal dívce svou koženou bundu aby neprofoukla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když byla motorka konečně opravena tak Chlapec opět dal dívce svou koženou bundu aby neprofoukla. A opět si začaly zpívat,broukat,povídat. Když přijely k dívčinu domu tak začalo trochu pršet. Dívka pozvala chlapce dovnitř a na kafe. Než se to přežene. Chlapec původně odmítal ale dívka ho přemluvila. Když vešel do jejího pokoje byl jako v nebi. Dokonce i s andělem. Po tom co si vypil šálek kafe objal a políbil dívku a poděkoval ji. A z ničeho nic přestalo pršet. Chlapec usoudil že je čas odjet. Ještě před odjezdem dívku naposledy políbil a odjel. Když byl asi v polovině cesty opět začalo pršet. Chlapec si z toho nic nedělal ale z čistajasna se nad ním rozestoupila oblaka, začalo svítit oslňující světlo a ozval se hlas. "Já jsem bůh." představil se a pokračoval "Ztratil jsem svého nekrásnějšího a nejmilejšího andílka.Neviděl jsi ho někde? " Chlapec ač udiven přesměroval boha do města kde dívka bydlela se slovy: "Bydlí tam jedna dívka. Když se usměje tak svět se hned rozzáří a je hned veselejší. Mám dojem že je to ten anděl." Bůh odsouhlasil že je to ona ale ještě se ho zeptal na már otázek. Když Chlapec odpověděl na všechny otázky tak mu bůh řekl "Dobře. Dobře. Když tak krásně o mém andílku mluvíš a tak moc ho miluješ tak ti ho nechám." Chlapec nadšením málem spadl ze své motorky. Stal se jeho obrovským dlužníkem. Ale na otázku "Pane bože a čím jsem si ji zasloužil?" nedokázal odpovědět. A Chlapec nadmíru nadšen a plný lásky ač trochu udiveně dojel domů. 

Příběh potkáníKde žijí příběhy. Začni objevovat