Zayiflatici etkiye sahip olan [http://syntaxy.tumblr.com/ maurers] ile duzenli kullanimlar sonucunda cok fazla farkliliklar yasayabilirsiniz. 1 ayda 8-10 kiloya kadar kilo verdirmeye yarayan bu mucize zayiflama hapi ayni zamanda yag yaktirmaya yaramaktadir. Yani icerisinde yer alan l-carnitine ekstresi ile kilo verirken ayni zamanda fazla yaglarinizida kasa donusturebilirsiniz. Bu ozelligi ayrica sporcular tarafindan begenilen ve taktir edilen farkli bir zayiflama hapi olarak degerlendirilmektedir.
Bir cok sporcunun spor yaparken duzenli olarak kullandigi l-carnitine yag yakici kapsulleri kilo verdirdikce ayni zamanda karinda bulunan yaglari karin kaslarina bile cevirebilmektedir. Murat Boz tarafindan son zamanlarda spor yaptigi anlarda kullandigi ve bu sekildede defalarca reklamlarina rastladigimiz l-carnitine urunu metin ilac tarafindan piyasaya actigi ve bir cok yabanci bay ve bayanlarinda tercih ettigi yag yakici kapsullerin maurers [http://maurersforte.net/ zayiflama hapi] icerisine entegra edilmesi ile bir cok zayiflma hapi tercih eden bayanlari genel olarak bu urune yonlendirmistir. Maurers zayiflama hapi kullanan bir cok unlu vardir. Bu unluleri hergun duzenli olarak tv programlarinda gormekteyiz. Bu unlulerde bu zayiflama haplari ile fit vucutlarini korumaktalar.