Bijten?

1.3K 65 2
                                    

-Rosa-
Ik voelde Drake zijn puntige hoektanden tegen mijn nek. Ik kneep mijn ogen dicht. Zou het pijn doen? Ik hoopte dat het zo snel mogelijk over was. Ik voelde zijn warme adem tintelen op mijn huid. Ik wilde helemaal niet dat hij me beet! Ik probeerde me los te trekken. Tevergeefs, natuurlijk.  Het enigste wat ik er mee bereikte was dat hij zijn greep verstrakte. Ik werd misselijk. Het werd  me teveel. Zwarte vlekjes begonnen te dansen voor mijn ogen. Ik wist dat ik elk moment het bewustzijn kon verliezen.

-Steven-
Dylan rende op volle snelheid op Drake af. Ik greep hem met mijn kaken bij zijn shirt. Woedend draaide hij zich om. 'Steven! Laat me los! Zie je dan niet dat Rosa in gevaar is?!' Ik gromde. Snapte die dombo dan ook niks? Had hij het echt niet gemerkt? Hoe dichter wij bij kwamen, hoe verder Drake naar voren boog. Ik trok Dylan achter uit en ook Drake gaf Rosa iets meer ruimte. Toen ik Dylan een stuk naar voren bracht stond Drake weer op het punt haar te bijten. Dylan keek met grote ogen toe. Blijkbaar had hij het nu ook in de gaten. Ik trok Dylan achteruit. Vergenoeg om Drake zijn tanden bij Rosa's nek vandaan te houden. Drake glimlachte duivels. 'Hebben jullie het eindelijk door? Hmmm, toch wel jammer. Ik had graag haar bloed geproefd... Ghehehe'
Dylan staarde hem woedend aan. 'Jij hebt al meer dan genoeg bloed gehad. Maar weet je wat? Als je Rosa los laat zullen we een eerlijk gevecht houden, dan kan ik je best wel wat bloed bezorgen hoor...' Drake schudde zijn hoofd. 'Ghehehehe, leuk geprobeerd. Jammer voor jou, is dit mijn spel, mijn regels.' Ik gromde. Ik haatte Drake zijn spel én zijn regels!'

-Dylan-
Ik stapte dreigend naar voor. Onmiddelijk boog Drake zich naar voren. Ik zag dat zijn tanden haar huid al raakte. Onmiddelijk zette ik weer een stap terug. Hoe konden we Rosa nou redden als een poging wagen haar in gevaar bracht?! Drake had zijn plan veelste goed uitgewerkt. Ik keek naar Rosa. Ze zag bleek. Ze kon echt elk moment flauwvallen. Drake streek over haar wang met zijn hand. Ik zag dat Rosa in paniek was. En ja hoor, daar ging ze. Ze hing nu slap in zijn armen. Drake tilde haar op en gooide haar over zijn schouder. Snel dacht ik na. Ik zette een stap naar voren. Drake grijnsde duivels. 'Dat ze nu over mijn schouder hangt betekend niet dat ik niet kan bijten....' Hij draaide zijn hoofd schuin. 'Hmmmm? Ghehehehehe....'
Ik zweer het je. Las ik nu een pistool had en je mensen mocht neer schieten omdat ze he ergerde...  Dan was Drake er niet meer geweest. Ik zuchtte gefrustreerd. Dit ging nog moeilijk worden....

Een meisje en haar (geheime) leven.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu