》7.《

81 7 0
                                    

1 hét múlva még mindig ott rohadtam. Kiderült hogy régebben belekeveredtek egy ügybe és a nagyfőnök David mindig megmondja, ha kell még ember és akkor be kell szerezniük. Ha valakit ölni kell, akkor megölik. De már nekik ez hobbi. Szóval például van valaki akit nem csípnek, és egyszerűen megölik. Vagy idehozzák a pincébe és több ideig kínozzák őket és csak utána végeznek velük. Engem meg csak úgy itt tartanak, hogy szokjam a helyet. Ez alatt az egy hét alatt megismerkedtem Hemmingsnek a haverjával, Ashtonnel és Michaellel. Állítólag még van egy srác, de az Avaryvel van elfoglalva. Neki legalább biztos van társasága. Én már szét untam az agyamat. Zenét se tudok hallgatni. Hirtelen bejött Luke.

-Na szia baba!-mondtam hogy ne hívjon így, de csak nem érti.
-Mondtam hogy ne hívj így.-néztem fel rá.
-Én meg mondtam, hogy ha tetszik, hanem így foglak hívni. Na de térjünk a lényegre.-unott fejjel néztem rá.-Lenne egy feladatom számodra. Ashton hozhatod!-kiabálta el magát. Ash egy csajjal jött be, aki már vörösre sírta a szemét. Luke időközben kikötözött. Mikor szembeálltam vele rámosolyogtam és tökönrúgtam.
-Ezt azért, mert elraboltál, kikötöztél, babának hívsz és hagytad hogy halálra unjam magam.-mondtam a szemébe nézve.
-Miért nem szóltál? El tudtuk volna ütni az időt.-perverz vigyor jelent meg a fején.
-Rohadj meg.-mondtam.
-Ha megbeszéltétek, rátérhetnénk a lényegre?-nézett ránk Ash. A csaj már ott ült kikötözve, ahol pár perccel ezelőtt még én.
-Nos baba. Feljöhetsz innen, aludhatsz velem akár, ha kinyírod a csajt. És mellékesen mondom, hogy a barátnődnek is ugyan ezt meg kell csinálnia és ugyan az a jutalma. Csak majd ő Calummal alszik.-mondta. Ránéztem a lányra, aki illyedten nézett fel rám.
-Csak meg kell ölnöm?-néztem Lukera, mire ő bólintott.
-És meg kell ígérned, hogy nem szöksz el.-mondta.
-Tőled jó messzire mennék legszivesebben. De ha maradnom kell, láthatom a családom, felmehetek erről a szar helyről, akkor maradok.-mondtam.
-Kés vagy pisztoly?-kérdezte Ash.
-Legyen kés.-mondtam. Ash a kezembe nyomott egy kést. Először csak a kezén és combján húztam végig, majd egy egyszerű mozdulattal elvágtam a torkát. Pár másodperc múlva már halott volt.
-Szép munka. Ash elvinnéd a hulláját?-nézett Luke Ashre.
-Ja.-mondta. Kioldozta a hullát, berakta egy zsákba és kivitte.
-Na akkor mostmár felmehetek?-kérdeztem Hemmot, mire elmosolyodott.
-Persze. De csak ha velem alszol.-mondta. Hát végülis semmi nem lesz abból, ha ott alszok mellette. Addig se kell itt lent lennem. Szóval, miért is ne.
-Legyen Hemmings.-mondtam.

**Avary szemszöge**

Egy dögunalmas hét után is itt vagyok, ebben az átkozott pincében. Calum jött be hirtelen az ajtón.
-Hello hercegnőm!-igen. Ez a becenevem. Rohadtul irritál, de ezt őt nem zavarja.
-Mi van már?-kérdeztem.
-Van egy pincuri feladatod, ha teljesíted kapsz egy szobát és alhatsz ott. Vagy ha velem akarsz, nekem úgyis jó.-mondta.
-Mi a feladat?-kérdezte
-Mindjárt megtudod. Michael!-ordibált, amiatt nekem majdnem beszakadt a dobhártyám. Mike egy velem körülbelül egy idős pasit hozott be. Leültette egy székre és megkötözte.
-Ha megölöd, feljöhetsz.-mondta Calum.
-Pisztoly vagy kés?-nyújtotta felém a két tárgyat. Elvettem a pisztolyt. Én is és a csaj is túl leszünk rajta gyorsan és hamarabb mehetek fel. A pasi felé tartottam a fegyvert, majd meghúztam a ravaszt. Mikor végleg kinyiffant, Mike kivitte.
-Ügyes voltál. Ezért most, ha jó leszel és nem próbálsz elszökni, akkor elviszlek neked ruhát venni. Amúgyis rád férne és itt nincsenek ruháid, szóval....-meglepett fejjel néztem rá.-Most mivan?-kérdezte.
-Nem gondoltam volna azt, hogy pont te, majd el fogsz vinni engem vásárolni.-mondtam.
-De pont én most elviszlek vásárolni.-mondta mosolyogva.
-Előtte rendbeszedhetem magam?-kérdeztem.
-Első emelet, jobbról az első ajtó és ha bemész a bal oldalról a harmadik szobába, találsz ruhát magadnak. Skyler-től szedtem, nem biztos hogy jó rád.-mondta.
-Rendben, köszi.-kiszaladtam a pincéből és felmentem az első emeletre, bevittem a fürdőbe magammal Sky ruháit, gyorsan letusoltam, hajat mostam, amit később meg is szárítottam gyorsan. Skyler ruhái pedig pont jók voltak rám. A délutánt vásárlással töltöttük. Mondjuk a fehérneműknél elég gázos volt, de mindegy. Beültünk a mekibe is. És időközbe kezdtem megkedvelni a srácot.

Hiiii!!
Remélem tetszett a rész. Ha tetszett vote-tal vagy esetleg komival jelezzétek nekem.

With all my love xx

Gyilkos társaság [5SOS]Where stories live. Discover now