o DVA ROKY POZDĚJI

340 23 0
                                    

Ted už je to nebo už jsou to skoro dva a půl roku od narození Paris a Buckyho. Už umí skvěle chodit. Paris má schopnost vzplanutí, ohnivou schopnost. Janes má schopnost jako Já a Wanda. Takže ted víme že se určitě stanou jednimi z Avengers. Už umí mluvit, jak kdyby jim bylo 5 let. Bucky je má rád. Jeho ruka je stále kovová. Už ho nikdo dlouho neovládl a kdyby chtěl tak nemůže. Chráním ho svou myslí. Cítila bych to. Pak je tu menší problém, děti rostou jak z vody. James má superrychlost jako Pietro a Paris má schopnost ovládat lidi a tuto schopnot jsem získala díky ní i já. Může po nich chtít ať dělají co chce.

,,Bucky. Ahoj" řekla jsem Buckymu když přišel do našeho bytu. Ano Furry nám postavil domek nedaleko budovy Avengers. Furry je něco jak jejich dědeček říká si tak. A já se vždy hrozně směji,zřejmě to Furrymu nevadí. Můj táta je jejich jediný pravý dědeček. A máma mladá babička. Je to úžasné.

,,Lucy, Bucky a tým vzkazují že máš jít hned do klubovny!" řekl Furry. Byl snad poprvé nevím skoro štastný, ale známe Furryho. Přikývla jsem a vydala se k budově a k výtahu.Vyjela do patra kde byli všichni hned jak jsem vešla přišel ke mě Bucky. Klekl si a to co řekl jsem nečekala.

,,Lucie Stark vezmeš si mě za muže?" Řekl a na tváři se objevil jeho sladký usměv.

,,Ano!" řekla jsem hned. Zvedl se a objal mě. Já už jsem mu brečela na hrudi, mé slzy byli slzy štěstí. Ne slzy smutku. Absolutně jsem to nečekala. Budeme brát. Všichni tleskaly a usmívali se a Bucky taky. Je skvělý,oči mu jiskřily štěstím. Už se těším na svatbu. Snad bude brzy.

,,Miluju tě!" řekla jsem Buckymu a začala ho líbat. Všichni začaly tleskat a děti nám dávali pusinky. Pak jsme šli uložit děti. Z Buckym jsme šli do pokoje. Děti už spaly tak jsme se začaly líbat a svlékat. Pak jsme se spolu vyspali. Ráno nás vzbudili děti a Tony. Děti pred ním totiž utíkali a křičeli. Z Buckym jsme rychle vstali a vběhly spolu do sprchy.

Omlouvám se že je to tak krátký,ale máte se na co těšit v příští epizodě bude svatba. My babies❤❤

Hikway and Avengers *PROBÍHÁ KOREKCE*Kde žijí příběhy. Začni objevovat