》part 2《

55 3 0
                                    

Bepakoltunk a kocsiba, majd beszálltunk.

Apa beindította a motort.
Kihajtott a kocsifeljáróról.
Elhagyta az utcát.
Elhagyta a várost.

Elaludtam.

***

Kinyitottam szép lassan a szememet. Sötét táj vette körül az autót.

Valószínű, hogy este lett.

Kiszálltunk a kocsiból, majd bementünk a házba. Kívülről tisztára nyaralónak tűnt.

Miért? Egy kis terasz a bejáratnál meg néhány pálmafa az nem egy nyaralóra emlékeztet? Engem igen!

Bennt valami gyönyörű volt! Nincs kedvem részletezni a házat, elég annyi, hogy gyönyörű.

Felszaladtam az emeletre, mivel az is volt, majd körbenéztem. A szobámnak elrendeltem egy piros fekete falú szobát.

Lehuppantam az ágyra, majd a telefonomat kihúztam a zsebemből.

Me
Megérkeztünk.

Ash
Okiii! Milyen a hely?

Me
Klasssszz! Na de megyek, álmos vagyok. Igaz, végig aludtam az utat, de akkor is. Jó éccakát!

Ash
Ok. Joccakát!

Letettem a telefonomat, majd betakaróztam.

Hamar elaludtam.

***

Kinyitottam a szememet, majd kimásztam a pihe-puha ágyikómból.

A fürdőbe mentem, majd kijöttem teljesen felöltözve.

Egy fekete farmer sort és egy fekete trikó volt rajtam.

Leszaladtam a lépcsőn, majd nagy meglepettségemre senki se volt lennt.

Egy cetli volt az asztalon.

Ez volt rajta:
Kincsem, elmentünk a partra. Menj, ismerd meg a szomszédokat.
Anya

Állítólag az egyik szomszéd családban van egy fiú. Menj oda előbb Lala!
Josh

Oké Josh, oké.

Kiléptem a házból, majd elindultam a szomszédhoz. Csak egy szomszédunk van. Mi vagyunk az utca végén. Klassz.

Bekopogtam az ajtón, majd egy fiú nyitott ajtót. Meg kell hagyni, eléggé helyes.

- Szia, Alishon Morgan vagyok. Tegnap költöztünk ide - nyújtottam kezet, amit a fiú elfogadott.

- Szia, én Cameron Dallas vagyok. Gyere beljebb - állt arébb egy csábos mosollyal. Engem nem fogsz egykönnyen megkapni!

- Amúgy... Van kedved lejönni a partra? - kérdeztem.

- De. Van.

- Oké, akkor hamarosan itt vagyok. Mire visszajövök legyél kész! - mondtam.

- Oké - mosolygott.

Time For You [C.D.]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang