72. Alex - Aj keď vám niekto zlomí srdce, nestrácate všetky tie krásne spomienky

501 25 6
                                    

Až do konca. Do poslednej chvíle sme boli šťastnou dvojicou.

Ja viem, viem... Mohla som vyvádzať. Ale čo by ste na mojom mieste robili vy, hhh??? 

Milovala som toho chalana tak veľmi, že som sa na neho nemohla hnevať. Nemohla som mu to vyčítať, keď som sám za to predsa nemohol.

Jasné, že ma to mrzelo a zlomené srdce bolí naozaj. No keď si spomeniem na to všetko, čo pre mňa robil, na všetky tie chvíle, ktoré boli perfektné, na to ako mi dokazoval, že mu na mne záleží... tie momenty sa lent ak nestratia v čiernej diere. Zaplátala som nimi moje na kúsky rozpadnuté boľavé srdiečko. 

On bol... ako to opísať? On bol dokonalý, tým aký bol nedokonalý. To asi nedáva zmysel, však? Viktor bol niekto, kto mi vtrhol do života a len tak si nedal pokoj. Bol vytrvalý a jeho vytrvalosť sa oplatila. Bol výbušný a priamy, ale práve tým ma fascinoval. Nebol to typický frajer, ale všetci ho tak brali. Chcel zmeniť neprávosť spolku, v ktorom sa ocitol. Bojoval. Viem, že váhal a vzťahy ho desili, ale mne sa podarilo zrúcať jeho hradby a dostať sa k nemu. Dostala som sa tam, kde sa žiadna iná nedostala.

Bude mi chýbať. On bol... jednoducho dokonale nedokonalý. Vďaka nemu sa všetko vyvíjalo tak ako sa to všetko vyvíjalo a len vďaka nemu bolo všetko tak úžasné, ako to všetko úžasné naozaj bolo. 

Ako čierna a biela. Ako noc a deň. Ako svetlo a tma. Obaja sme ako nespútané šelmy. Ako na horskej dráhe. Viem sa o seba postarať. Viem, že aj on je rovnako nezávislý. Viem, že bude môj. Viem, že len on sa ku mne hodí.

Nevedela natoľko prísť na kĺb týmto slovám, ktoré sa mi drali do mysle, ale jediné, čo viem je, že sme sa k sebe naozaj hodili a nikdy na neho nezabudnem.

Všetko vo vesmíre má svoj význam a aj on je ďaleko lepší v tom svojom svete. Vo svete bez vzťahov. Užili sme si najkrajšie chvíle spolu až do konca. ,,Ďakujem a  nikdy na teba nezabudnem, Viktor."

Bol mojou dušou, mojim najhlbším oceánom, mojim najvyšším vrcholom, mojou najžiarivejšou hviezdou, mojim pevným útesom a dnom.

🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦🐦

Ahojte! Tak... pre tých, ktorí nečítajú medzi riadkami, toto bola posledná časť príbehu ASZS, ale nesklamem Vás ;) už pripravujem a na mojom profile nájdete pokračovanie, ktoré má síce rovnakú skratku, ale až tam sa všetko zlepí dohromady... preto Ako správne zlepiť srdce... Budem veľmi rada, ak zostanete verní tomuto príbehu a budete čítať aj ASZS II.

Ďakujem Vám za všetko! Za hlasy, za komentáre, za povzbudenie a za všetko, čo mi prinieslo úsmev na tvár. Ďakujem Vám, zlatíčka ♥

nebojte sa mi zas ozvať, určite viete, že toto je koniec tejto časti príbehu a po novom roku, začnem písať pokračovanie ;) dúfam, že sa už tešíte ;)

Šťastný nový rok, žubrienky! ♥

Ako správne zlomiť srdce I.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora