NOWY REGULAMIN

984 66 89
                                    

Postanowiłam wprowadzić nowy system zamawiania grafik.
Będę dodawać odpowiednie posty,  gdzie będzie obowiązywać ograniczona kolejka. Gdy wykonam wszystkie wasze zamówienia, utworzę nową kolejkę i tak w kółko...
Gdy kolejka jest zapełniona proszę nie składać zamówień, gdyż i tak nie zostaną zrealizowane.
Zamówienia proszę składać tylko i wyłącznie w wyznaczonych postach, nie pod tym regulaminem.

* * *

Okładki, rozkładówki i karty postaci wykonuję tylko do opublikowanych książek.

Proszę o jak najbardziej dokładne opisanie waszej wizji grafiki, gdyż nie chcę później poprawiać jej w nieskończoność, bo wam coś się nie podoba. Wybaczcie, ale nie potrafię czytać w myślach.

Po wykonaniu waszej grafiki wstawię ją do tej książki, poinformuję was w wiadomości prywatnej i wyślę link do bezpośredniego pobrania jej.

Jeśli nie spodoba ci się coś w otrzymanej grafice - napisz śmiało. Myślę, że się dogadamy, co do zmian.

Gdy już użyjesz otrzymaną grafikę, napisz gdzieś w swojej historii (najlepiej w opisie lub bezpośrednio na profilu), że jest ona wykonana przeze mnie.
W przypadku nie spełnienia tego punktu sytuację uważam za kradzież.

* * *

JAK ZAMAWIAĆ

Okładka :
×tytuł

× autor

× cytat (dodatkowo)
× wskazówki dotyczące wyglądu okładki - postacie które mają na niej być, kolorystyka, rodzaj czcionki (np.  klasyczna, elegancka, z jakiegoś filmu)

Jeśli chcesz możesz wysłać mi zdjęcia (do okładki) na tt lub email (podam Ci w wiadomości prywatnej).

Dodatek do okładki - rozkładówka:
Zamawiana razem z okładką

Zajmują osobno dwa miejsca w kolejce
Należy podać wszystkie informacje o okładce (patrz wyżej 👆) i dodatkowo:
× opis książki i/lub cytat, który umieszczę na tylnej części (nie przesadzaj z długością)
× ewentualne twoje wskazówki do rozkładówki

Karta postaci - dodatek do książki:
× postać znajdująca się na karcie / sławna osoba wcielająca się w nią
× imię i nazwisko osoby i dodatkowo możesz podać jej wiek jeśli mam go umieścić na grafice
× opis tego bohatera - tekst dotyczący jego, który umieszczę na grafice
× tytuł książki, z której pochodzi ta postać
× dodatkowo jakieś charakterystyczne szczegóły, które chcesz na tej grafice (np. zwierzę, zegar, korona, kwiat)
× jeśli masz jakieś wymagania co do czcionki i kolorystyki również proszę o taką informację

Plakat promujący książkę :
× tytuł oraz autor książki
× co ma znaleźć się na plakacie  (postać, budynek, zwierzę, rzecz itd)
Zaznaczam, że najlepszy jest minimalizm
× cytat / fragment, który mam umieścić (nie przesadzaj z jego długością)
× dodatkowo mogę umieścić informację kiedy premiera była lub będzie
× jeśli masz jakieś wymagania co do czcionki i kolorystyki również proszę o informację

Ikonka:
× postać, którą na niej chcecie
× kolorystyka, nastrój
(czarno-biała, świąteczna, wakacyjna itd)
× ewentualne dodatki

* * *

Na razie to tyle. Będę poszerzać swoje umiejętności i jeśli wymyślę coś nowego, będę aktualizować ten regulamin.

Na wykonanie grafiki mam czas nieokreślony. Mogę ją wykonać w dzień złożenia zamówienia, a równie dobrze można na nią czekać dłużej. Przepraszam, nie wszystko zależy ode mnie.

* * *

Jeśli zapoznałeś się z regulaminem napisz w komentarzu słowo 'kaktus' 🌵 tak, będę to sprawdzać.

Aktualizacja: 08.01.2017

Book Covers • 3 // skończone Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz